MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Egyébként ez tök logikus is

2008. július 20. - georgejr

Végre valaki felveti, hogy miért pont 24 óráig lehet visszaváltani az IC helyjegyeket, és miért csak a célállomáson. Még a tuskóban is visszaveszik a terméket 3 napon belül, ha az hibás... Az, hogy egy olyan vonaton, ahol csak a kagylót kell felemelni, hogy azt a csúnya gonosz utast…

Tovább

Utasbarát álnyugdíjas

Számomra annyira nehéz felfogni, hogy miért kell az utasnak folyton a pofájába hazudni? Könnyebb az életük? Jobban alszanak? Jobb ettől az ágyban? Fingom nincs:( De legalább vannak még olyan vasutasok, akiket tényleg érdekel az utas. Köszönjük. Sziasztok! Sokat utazom vonattal,…

Tovább

Sajtóközlemény

Ügyfélszolgálati IrodaA MÁV-START Zrt. az utasok kényelmesebb kiszolgálása érdekében ügyfélszolgálati hálózatot alakít ki a forgalmasabb pályaudvarokon. Első alkalommal a Keleti pályaudvaron került átadásra az Ügyfélszolgálati Iroda. A szolgáltatások között, belföldi és…

Tovább
süti beállítások módosítása