Ismét a sajnos szokványos Rákosi gebasz. Csak azt nem tudom, miért mindig ott van a gond? És ha ez ennyire jellemző, hogy évente legalább 5-ször van ilyen gond, akkor miért nem lehet utánanézni, és megtenni a szükséges lépéseket?
A tegnapi után a mai nap sem múlt el eseményteleneül a hatvani vonalon.
Ma (csütörtök) reggel Isaszegen a 3069. járat (6:15 Hatvan-Keleti) helyett az 5509-es (5:55 Hatvan-Keleti) ért be némi késéssel 7 órakor, tovább is indult, majd Isaszeg-Pécel között állt 20 percet. Ekkorra a többi utassal beszélgetve kiderült, h a vonat már Isaszeg előtt is állt 20 percet.
Tájékoztatás persze semmi, az utasok már kezdtek a nyílt pályán leszállni és a kétméteres nádason keresztül kiverekedni magukat az útra. Mire a vonat végre bevonszolta magát Pécelre, ott kiderült, hogy Rákosnál ún. tetőzár" van, vagyis a felsővezeték és az irányítóberendezések zárlata miatt áll a hatvani vonal, esetleg a szolnoki is, a Keleti nem fogad és nem indít, ha mégis, akkor csak 1 vágányon, vagy talán mégsem, mindenki menjen busszal vagy gyalog vagy menjen haza. Mentesítő buszok szóba sem kerültek, természetesen. Amikor eljöttem, kb. 4-500 ember állt a BKV-buszokra várva, amik ilyenkor kb. 30 percenként indulnak...
5:45-kor keltem, és 9:45-re már be is értem a munkahelymre... és sajnos nem voltam egyedül. Ma kb. 5-10 ezer ember biztosan nem, vagy csak jelentős késéssel ér be a munkahelyére, és este haza. Ez mekkora kiesés? Számon kéri ezt valaki a MÁV-on? Adnak valamiféle magyarázatot a szűkszavú közleményen kívül?
Mi megy itt?! Nem értem...
Hangyasav