Kedves Új MÁV Blog,
továbbítva küldöm panaszlevelemet amit ma küldtem a MÁV-nak.
Üdv. E.
Tisztelt Ügyintéző!
Heti rendszerességgel utazom a Zalakomár-Székesfehérvár vonalon. Mivel Zalakomárban nincsen jegypénztár ill. jegynyomtatásra alkalmas automata sem, ezért eddig mindig a kalauznál váltottam meg menetjegyemet (2725 Ft), amit készpénzben kifizettem, a kalauztól pedig megkaptam a menetjegyet.
Hallottam a híradásokban, hogy a nyári menetrend lépett életbe és új Balaton-expressz közlekedik az útvonalon. Előtte a honlapon tájékozódtam, ahol láttam, hogy a jegy 2820 Ft-ba fog kerülni, valamint Balatonszentgyörgyön át kell szállnom a Balaton-expresszre.
Zalakomárban a felszállás után a szokásos módon kértem a kalauztól a jegyet, aki közölte, hogy csak egy alap jegyet tud adni (2520 Ft) és a Balaton-expresszre szükséges kiegészítő jegyet a másik vonaton lévő kalauznál tudom megváltani.
A Balaton-expressz vonaton közölte a kalauz, hogy mivel nincs helyjegyem, ezért egy 500 Ft-os pótjegy megvásárlására vagyok köteles. Elmondtam neki, hogy én hajlandó lennék megvenni a helyjegyet, csak nem volt lehetőségem, hiszen Zalakomárban sem jegypénztár, sem jegynyomtató automata sincsen, az átszállásra pedig kevesebb mint 1 perc volt, tehát még az sem lehetséges, hogy Balatonszentgyögyön megváltsam a helyjegyet. Azt mondta, hogy a pótjegyet akkor is köteles vagyok megvásárolni és tegyek panaszt az ügyfélszolgálaton, ő sajnos ezen nem tud segíteni.
Tehát az interneten feltűntetett 2820 Ft helyett 3020 Ft-ot voltam köteles kifizetni, és még helyem sem volt! Későbbi megállónál felszállt egy utas, akinek arra a székre szólt a jegye, ahol ültem.
Azért mert Zalakomárban szállok fel, többet kell fizetnem és állnom is kell a vonaton?
Kérem az ügy kivizsgálását és mielőbbi megoldását, hiszen nem csak én vagyok az egyetlen aki Zalakomárból utazik!
Várom mielőbbi válaszukat!
Tisztelettel:
E.
Kövess minket a Facebookon is!