Galagonya a múltkor szenvedett az elővétellel. Berágott majd írt a MÁVnak. Alant a válasz:
Subject: Gy.69-1309/2007. válaszlevél
Tisztelt Utasunk!
Köszönettel vettük Társaságunk részére 2007. augusztus 8-án küldött észrevételét. Megkeresésével kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:
Sajnálattal értesültünk az Önt ért kellemetlenségről. Szabályaink értelmében a menetjegyet a vasút a kiszolgáltatáskor a jegykiadás napjának megfelelő keletbélyegzéssel látja el. A keletbélyegző a menetjegy érvényessége kezdetének évét, hónapját, napját jelöli meg és tartalmazza a jegyet kiadó állomás nevét is. Az elővételben váltott menetjegyen a vasút az utas által meghatározott indulási időpontnak megfelelő napot és érvénytartamot jelöli meg. Ezt a dátumot az úgynevezett elővételi bélyegzővel bélyegzi a jegyre a pénztárt kezelő munkatársunk – a bélyegző pénztárainkban megtalálható.
Az Ön által leírtakat kivizsgálva megállapítottuk, hogy a jegyvásárlás napján egy kezdő forgalmi szolgálattevő teljesített szolgálatot Zagyvapálfalván. A gyakorlatlansága okán nem volt számára egyértelmű az elővételi bélyegző alkalmazása. Bejelentése alapján munkatársunk szakmai oktatása iránt levelünkkel egyidőben intézkedtünk.
A személypénztárt kezelő munkatársunk nem megfelelő felkészültségéből eredő kellemetlenségért ezúton szeretnénk szíves elnézést kérni. Észrevételét, jelzését még egyszer köszönjük. Kérjük, hogy a jövőben is tiszteljen meg bennünket szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeivel.
Üdvözlettel:
Végh Marianna
ügyfélszolgálati előadó