Koppány levelében arról érdeklődik, hogy az állandó késések miatt jár -e neki, mint rendszeres bérletvásárló, kompenzálás?
Az eddigi tapasztalatokat és MÁV-os válaszokat tekintve sajnos úgy tűnik, hogy a kompenzáció csak a hely- és pótjegyes vonatok késéséért jár. Íme a levél:
Üdv, lenne egy kérdésem.
Ugyebár késés miatti kártérítést tud kérni az, aki sima jeggyel utazik vonaton, de mi a helyzet a bérletesekkel?
Én most nyáron két hónapig diák bérlettel jártam be Bp-re Velencefürdőről, ahol ugyebár megy a felújítás, ezért gyakoriak a késések.
Eddig nem is volt nagy gondom vele, minden vonat késett kb 15, max 20 percet (bár így naponta összejött kb fél/háromnegyed órányi késés), viszont hétfőtől vágányzár van, az eddigi Érd felső vonal helyett Érd alsón mennek a vonatok, és a menetidő vmi kritikán aluli lett: el se indult a vonat, már 25perc késése volt, mire leértem Velencefürdőre, már kb egy órányi késést halmozott fel, és ez folyamatosan így van mind a két irányban.
Mit tudnék csinálni, kihez és hogyan fordulhatnék kompenzációért a késések miatt?
A választ előre is köszönöm.
Üdvözlettel:
* Koppány
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted!
|