Zoltán az oldalt található gyorsbeküldőn küldte be a történetét. Mivel a gyerekei szeretnek vonatozni, így Velencére tartva nem az autó mellett döntött, hanem igénybe szerette volna venni a magyar vasút segítségét.
A család ki is érkezett a Déli-pályaudvarra, ahol az indulás előtt 25 perccel még nem volt kiírva a vágányszám. Ezután elkezdődött az igazi tortúra: a vonatjuk késett 10 percet, majd később 20-at, aztán 30-at, 40-et és 50-et. Eközben a strandolni vágyó tömeg a napon izzadt, bár kétlem, hogy így tervezték a napon való sütkérezést...
Zoltán a történteket latolgatva mégis a kocsi mellett döntött, ám mielőtt hazaindultak volna, természetesen vissza szerették volna kapni a jegyük árát. Erre megint csak egy hosszú sor kiállásával lehetett volna mód, így Zoltán megfogadta, hogy egy darabig biztos nem vonatozik a család.
Íme a beküldés:
Tisztelt Máv!
2011 Július 9.-én szerettünk volna a családommal Velencére utazni egy kis strandolásra. Úgy gondoltuk, hogy nem autóval megyünk, mert a gyerekek szeretnek vonatozni.
A jegyet az interneten megvásároltam, és kimentünk a Déli pályaudvarra, hogy a 8:31-es vonatra felszálljunk. Időben kiértünk, a menetjegyet az automatán keresztül megkaptam.
Már csak 15 perc volt az indulásig, de hogy melyik vágányról megy a vonat az nem volt kiírva. 5 perccel az indulás előtt kiírták, hogy 10 perc késés lesz. Már egy jó nagy tömeg várta a vonat indulását, a többség a tűző napra szorulva.
Újabb várakozás után kiírták, hogy 20 perc késés lesz. Aztán hogy 30, 40, és 50 perc késés. Persze nem rögtön írták ki, hogy 50 percet fog késni a vonat, hanem fokozatosan.
Ekkor úgy láttuk, hogy vonattal aznap nem fogunk leérni Velencére, ezért haza indultunk, hogy akkor autóval talán le fogunk jutni fürödni. A jegypénztárban szerettem volna visszaváltani a jegyet, de ekkor egy kedves hölgy, közölte, hogy semmi akadálya ennek, ha még végigállok egy kígyózó sort.
Na ekkor telt be a pohár. Úgy gondolom, hogy ez a szolgáltatás egy nagy nulla. A tájékoztatás szintén. A hangos bemondóba ugyan mondtak valamit, de az érthetetlen volt.
Javaslatom: Ha azt szeretnék, hogy az emberek vonattal utazzanak, megfelelő körülményeket teremtsenek. A kánikulában talán oszthattak volna frissítőket. Normálisan tájékoztassanak arról, hogy miért késik a vonat, hogy meddig kell várni.
Egy biztos, hogy egy darabig nem fogom igénybe venni a Máv-start szolgáltatásait.
Üdvözlettel * Zoltán
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted!
@ujmavblog követése a Twitteren Elindult hírlevelünk, ha érdekel a vasút, vagy olvashatónak találtad ezt a bejegyzést, akkor kattints ide, és olvasd a részleteket! |