Benedetta mai levelében egy tavalyi történetét meséli el, de a pénztáros droidok azóta sem tűntek el. Szerintem mindenkinek volt olyan MÁV-os esete, amikor a pénztáros elrontotta a jegyet, s nem, vagy csak izzadva akarta javítani a hibáját. Hát a mai történetben van minden, pénztáros 4 utas, áfás számla, helyjegy..
Íme a levél:
Kedves Szerkesztők!
Nekem is van egy aranyos történetem a MÁV-val, habár még tavalyi, azért elmesélem.
Budapesten dolgozunk egy nagyobb üzletlánc budapesti részlegén. A kecskeméti boltunkban leltározás volt, ezért négyen lementünk segíteni, illetve felügyelni. A Nyugati-pályaudvarról indultunk a 7 órás vonattal, ott csak egy útra IC-re kértünk jegyet, mert nem tudtuk mikor végzünk. Megkaptuk a jegyeket és az ÁFA-s számlát, majd ezután észrevettük, hogy helyjegyet nem kaptunk, tehát visszamentünk, és kaptunk újat. Ezután 4 körül szerettünk volna hazautazni, de már fél órával előbb kimentünk az állomásra, hogy meg tudjuk venni a jegyeket kényelmesen. Hát kellett is az a fél óra erre a folyamatra...
Megmondtuk, hogy a 4 órás IC-re szeretnénk a Nyugati-pályaudvarra (nem Budapestet, hanem Nyugati-pályaudvart mondtunk!) 4 jegyet ÁFA-s számlával. Először azt mondta, hogy ő nem tud ÁFA-s számlát kiállítani, de kisebb unszolásra végül-is beleegyezett. Ő elkezdte beütni a gépbe az adatokat, közben mondta nekem hátról egy kolléganő, hogy ő lehet, hogy leszáll Kőbányán, de még nem tudja pontosan. Erre 5 perc után kiadja a pénztáros a 4 jegyet Kőbánya-Kispestig. Akkor mondjuk neki, hogy mi a Nyugatihoz kértük a jegyeket, és oda is szeretnénk menni, tehát nyomtasson újat. Erre válaszol, hogy nem lehet, mert ő ezekkel a jegyekkel nem tud mit csinálni. Hát mi mondtuk, hogy csináljon amit akar (például sztornózza), de mi nem ezt kértük, és a Nyugatiba szeretnénk menni, tehát azt adja. Azt mondta, hogy nem tudja sztornózni az ÁFAs számlát, úgyhogy ez marad, és mindezt ingerült hangsúllyal, káromkodva. Erre mondtuk neki, hogy nem megyünk Kőbányára, addig fogunk itt állni, amíg meg nem kapjuk számlával a 4 jegyet a Nyugatihoz. Végülis 5 perc után (mikor már sor volt mögöttünk) mégis sikerült visszavonni az ÁFAs számlát, meg a jegyeket, és meg tudta oldani, hogy azt kapjuk, amit kértünk.
50.000 hirdetés itt, akár 1 Ft-ért? Érdekelne? Klikk ide a részletekért! |
Csak néhány kérdés merült fel bennünk:
Miért mondta, hogy nem tud kiállítani számlát, ha utána 2x is sikerült neki, és még egyet sztornózni is tudott?
Honnan jött neki az, hogy Kőbánya-Kispest állomásig kérjük a jegyet, mikor azt mondtuk, hogy 4 jegyet a Nyugatihoz? Ha meg is hallotta, amit a kolléganő mondott, az akkor is csak 1 jegy lenne odáig, és 3 a Nyugatihoz.
Ha ki tud adni (már nyomtatás után) új jegyeket, akkor miért mondja (nem épp szépen) hogy nem lehet, és menjünk onnan, miért nem csinálja? Csak az idejét vesztegette vele, mert mindenképp meg kellett oldania.
Miért beszélt alpári módon, miközben ő volt a hibás, hogy rossz jegyet adott ki?
Talán Ti tudtok erre választ adni, nekem azóta sem tiszta teljesen.
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted! * * * * * A 100 Facebook-fan összejött! De vajon mikor lesz meg a Facebook-csoportunk 200. kedvelője? Ha tetszik a blogunk, lájkolj minket itt oldalt, vagy keress fel minket a Facebookon! ***** Szeretnéd itt látni hirdetésedet akár 1 Ft-ért? Nézz el ide a részletekért! |