MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

MÁV(?)-alkalmazottak verik az utast...

2011. március 16. - Ashi Valkoinen

No komment.


Tisztelt MÁV Illetékesek!

Ma telefonáltam az ügyfélszolgálatnak is.
Ez a levél csak az események leírását szolgálja.

http://videa.hu/videok/hirek-politika/reszeg-mav-alkalmazott-dohanyzok-eroszakos-alkalmazottak-kisajatitjak-EZqbNkSax81t8JDd

2011. 03. 08.
17:40
Ferencváros MÁV pályaudvar.
Futok a vonat után egy másik ember is fut. Furcsán fut, de akkor nem tudtam, hogy miért. Elérem a vonatot, felszállok. A másik ember is eléri. A kalauz a helyszínen.
Benézek a biciklitárolós fülkébe, hogy van-e hely. A másik ember - akiről kiderül, hogy részeg - elém áll, hogy oda ne menjek be. Szólok a kalauznak aki ismerősként üdvözölte az embert, hogy szóljon már a kollégájára. A részeg ember ekkor félre áll a kalauz erre megkérdezi, hogy nem látom, hogy az ember beenged.

Bemegyek a fülkébe ott a szokásos MÁV-os arcok akik cinikusan és ellenségesen néznek rám és arra várnak, hogy én húzzak ki a nemdohányzó fülkéből.

A kalauz nagyon-nagyon gyorsan eltűnt.

Már éppen leültem, amikor a részeg MÁV-os odajött hozzám és  elkezdett magyarázni nekem. Megkértem, hogy ne inzultáljon és ne szóljon hozzám, mert hozzá sem szóltam. (Előtte is csak kalauzhoz beszéltem). Erre "Fogd be a pofádat, mert nagyon megverlek!"  Ekkor elindultam volna a kalauzért, aki mint mondtam már elment a vonat hátuljába(!!).
A részeg beütött egyet az arcomba aztán még egyet. A többiek meg drukkoltak. Egy MÁV alkalmazott aki nem drukkolt inkább kiment, de Ő sem segített. A 3. ütés előtt sikerült lefognom az embert, de az egyik kollégája akkor felállt és engem akart lefogni. Mondtam neki, hogy előbb a kollégáját állítsa meg. Ekkor nekem kiabált a többi MÁV-os, hogy én mit kötözködök. Teljesen egyedül voltam. A kalauz nagyon eltűnt. A néma kollégájuk meg inkább kiment, de Ő nem akar tanúskodni. (Még egyszer ismétlem nem szóltam senkihez. Csak leültem.)

A részeg ember ezután azt gondolta, hogy kihív a "hóra" verekedni. Leszállt a vonatról és elkezdett kiabálni.

Ezután vettem fel, hogy mi történt:

http://videa.hu/videok/hirek-politika/reszeg-mav-alkalmazott-dohanyzok-eroszakos-alkalmazottak-kisajatitjak-EZqbNkSax81t8JDd

Kérem, hogy azonosítsák be a MÁV cégcsoportos kollégáikat és megfelelő szankcióval sújtsák őket!

A videón látható asszony és a vele szemben ülő ember az esett után rágyújtott a vonaton. Ugye nem baj, hogy ezután az incidens után azt nem vettem fel, hogyan dohányoznak? Talán elhiszik.

Ugyanis a MÁV alkalmazottak már ismernek és az zavarta őket, hogy beültem az első kocsiba. Istenem, éppen hogy elértem a vonatot! Láttam, hogy volt hely. Ezek az emberek már azt kötözködésnek veszik ha ÉN beülök az első kocsiba. Zavarja őket ha nem gyújthatnak rá a nemdohányzó vonaton.

Amikor felszálltam már egyből belém kötöttek. Az a bajuk, hogy néha (nem mindig mert kinek van kedve idegeskedni) szólok a kalauznak ha MELLETTEM nem tartják be a dohányzási szabályokat és ezek után megjegyeztek maguknak. Egyre többször kötnek belém. Van csak, hogy rám csapják az ajtót. Pedig azért már nem is szólok ha előttem dobják a földre a csikket.

Minek magyarázni amikor a MÁV még egy címkét sem ragaszt fel a kocsik belsejébe. Most már nem érdekel. Szarják össze vonatot, de ne mellettem! Ha a MÁV-osok semmibe veszik a MÁV-Start-os kalauzokat és ebbe a kalauz belenyugszik nem érdekel. De rám kötelességük vigyázni!

Ha Önök a normális, kulturált utazást támogatják, akkor most Önök jegyzik meg azokat a kollégáikat akik amellett büdöset csinálnak a vonaton, inzultálják azokat az utasokat akik 5 km-ért havi majdnem 10ezer Ft-ot fizetnek a bérletért.

8000 Ft-ot levonhatnak a fizetésükből és az ÁNTSZ-nek továbbíthatják az adataikat tiltott helyen való dohányzásért.

Ezek után nem tudom elhinni, hogy a kalauzokat teljesen tisztában vannak-e a szabályokkal. Ittas ember eleve nem szállhatott volna fel. Ha nem kötözködik, akkor még elnézhető lett volna, de a kalauz szeme előtt inzultált. Ezután a kalauz szinte elfutott, nem hogy vigyázott volna a rendre. Lehetett látni, hogy kötözködnek velem és persze lehet azt mondani, hogy miért mentem arra. Igen miért járok vonattal? Mert ellopták a kocsimat. Csakis ezért...

Még mindig nem büntetnek a vonaton. Ha én tudok felvételt készíteni, akkor a MÁV is be tud szerezni olyan telefonokat, amelyek videofelvételt tudnak készíteni, hogy a büntetés jogosságát bizonyítani tudja..

Egyre sűrűbben támadnak meg a vonaton. Kerülöm is az ilyen szituációkat, de majdnem lekéstem a vonatot és én is le akarok ülni és én is fűtött helyen akartam ülni és ott volt hely és gondoltam a kalauz nem húzz el a picsába amikor látja, hogy már a felszállásnál inzultálnak...

Tévedtem.


A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr542743131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2011.03.16. 08:39:06

Nem semmi, sztem a rendőrséget kellett volna kihívni elvégre testi sértés történt, ők leszedték volna a vonatról. Esetleg első körben érdemes lett volna szólni a forgalmistának vagy az állomásfőnöknek, ők csak tesznek valamit a Fradi az egy nagy állomás ott pl. panaszkönyv is tuti van abba lehet írni aztán hátha válaszolnak.

hcpetrov 2011.03.16. 09:08:59

Felháborító!

Kár hogy nem készült rendőrségi jegyzőkönyv. Orvosi látleleted van-e?

Mezzanine 2011.03.16. 14:03:46

Hát ez már csak így van itt Magyarországon. Nyomjunk még több pénzt a mávba, hiszen az ilyen szegény alkoholista alkalmazottaknak is meg kell venni valamiből a napi adagot. Az ilyet nem is lehet elbocsájtani, még a végén valami lelki sérülése lenne.

Páneurópai Harci Kos 2011.03.16. 14:16:02

Kíváncsi vagyok, lesz-e érdemi előrelépés, és nem a mávosnak drukkolok.

Murderface 2011.03.16. 14:28:02

@Adani: Ha kihívta volna a rendőröket, őt vitték volna be a tanúvallomások alapján. Ez az út nem járható. Marad az erőszak, vagy a beletörődés.

igazságos 2011.03.16. 14:29:18

Aztarohadt, simán fel lehet ismerni, kik voltak a vagonba.
Na, erre varrjon gombot a Máv, még beperli a pattogó utast. Nem mertem volna kamerázni, telefonnal, el kell ismerni, hogy nagyon nagy bátorság volt abban a helyzetben.

Aztán meg csodálkoznak, miért van annyi bliccelő... Azt meg nem értem, mit rohangászott a kaluzhoz, ha első alkalommal se csinált semmit, azt gondolta, hogy másodikra majd megrendszabályozza a kollégáját?

Starstreak 2011.03.16. 14:29:35

Hali Ashi Valkoinen!

Ne haragudj, de nagyon buta vagy.
Mit foglalkozol te azzal, amit nem áll
hatalmadban befolyásolni?
Te akarod megnevelni a MÁV-os alkalmazottakat?
Csak az történik, hogy téged megutálnak,
viszont a figyelmeztetésed hatására majd
mással óvatosabbak lesznek. Bocsáss meg,
de ez balekság. Na, ne legyél mindenki hőse,
menj át másik kocsiba, nem éri meg velük
bajlódni, d i s z n ó k e l é g y ö n g y ö t
az egész. Azt nem gondolhatod komolyan,
hogy ilyen környezetben majd elrettentő
retorziót kapnak?

MagyarZizzi (törölt) 2011.03.16. 14:33:37

Ha már lekamerázta ezeket az ordenáré alakokat, nyugodtan lehet feljelentést tenni ellenük, nem? Bizonyíték már van. Remélem, nem szenvedett komoly sérülést, de egy orvosi lelet is nagy segítség lenne, ezek ellen nem tudom, mit hozhatnának föl a támadók...

Starstreak 2011.03.16. 14:36:18

Te jó isten, tudomásul kell venni,
hogy vannak ilyen emberek. Én utálom
őket a legjobban, de nem is keresem a társaságukat. Más tészta, hogy ha
a barátnőmmel vagyok egy rendes helyen,
és váratlanul történik az ilyesmi, de akkor
én elvágom a késemmel az inait az ilyennek,
esetleg a nyakát is, ha kell.
Volt már olyan, hogy késsel tartottam
valakit távol, csak azért mondom,
mert nem akarom, hogy azt higgyék,
megadó típus vagyok. De ez még nem
jelenti, hogy minden kocsmába bemegyek
lekéselni az alja majmokat, hogy a bajt keressem.

Tungus 2011.03.16. 15:03:31

Nem kocsmába ment, hanem felült egy vagonba amiért még fizetett is. Megjegyzem a mattrészeg MÁV-os ingyen tette ezt.
Nehogy már ő legyen a hibás csak mert utazni akart.

Remélem a MÁV nem 30 napig vizsgálja az esetet szokásához híven.

tibortelep 2011.03.16. 15:04:13

A végkifejletet én amúgy kicsit másképp látom: A végén a részeg mondja nagy kegyesen, hogy "inkább lemarad a vonatról", röviden lerakta a kalauz, csak persze van a fejében és nem így adja elő hanem, hogy ő marad le inkább.

Ne várja el senki, hogy majd a kaller tesz igazságot, meg vívódik mindenkivel, este meg az utolsó vonaton őt vágják ki a vonatból. Plusz nem fog ő győzködni, hogy hívj rendőrt és ezzel szopass egy egész vonatnyi embert hazaúton, míg kiérnek, igazoltatnak stb.

Van ilyen sajna, hogy ha valaki iszik agresszív, ilyenkor akármennyire sérti az ember önérzetét a dolog jobb odébb állni, mert jó nem sülhet ki belőle. Belátni nem fogja, hogy bunkó volt. Majd ha kijózanodik. Lehetett volna pék, postás, vagy rendőr is... vagy középiskolás, egyetemista fiatal, az mindegy.

Vagy feljelentést teszel és nagy valószínűséggel elhajtanak, hogy akkor kellett volna ezt rögtön, vagy hagyod a fenébe. Nincs felelőssége a munkáltatóknak munkaidő után a dolgozó viselkedéséért. Ez alól kivétel csak a rendvédelmi szervek és fegyveres erők. Tiszta legyen: ha egy egyetemista telibe hányja a vonatot hiába írsz az iskolának, ha beléd köt egy részeg hipermarket dolgozó a parkolóban hiába írogatsz, ugyan ez igaz ha munka végeztével a részeg kisbolti eladó akar péppé verni. Ez rendőrségi ügy.

vanek ur 2011.03.16. 15:29:09

@tibortelep: "ha beléd köt egy részeg hipermarket dolgozó a parkolóban hiába írogatsz,"

Ez így nem teljesen igaz: hiába van munkaidő után, ha egyértelműen látszik, hogy az áruhéz dolgozója (mert pl. rajta van az egyenpóló), és ott randalírozik a parkolóban, másnap már nem kell bemennie dolgozni... Akkor se jár jobban, ha munkaidő után "civilben" csinálja a balhét az áruház területén (pl. vörösborral locsolja le a vevőket), ismét csak kirúgás lesz a vége.

Ez (is) a különbség a versenyszféra és a MÁV között.

Démonmac1 2011.03.16. 15:34:11

Ezt a késsel inakat vagdaló jóembert valaki majd vigye el elmeorvosi vizsgálatra:)

tibortelep 2011.03.16. 15:37:28

@vanek ur: Hányan betonoznak vidéken MÁV göncben? Nem egyenruha volt rajta, csak MÁV-os póló, van az mindenkinek. A figurán amúgy én egy kék farmerkabátot láttam még... Nem azt mondom, hogy nem MÁV-os, de akár ki is lehet. Akár, ahogy már emlegették vmi pályaépítő is, ami viszont kft. (és azok nem, nem utaznak ingyen).

vazze... 2011.03.16. 15:45:52

Rá kellett volna nyomni egy kis gázt azt hagyni az egészet a fenébe. Manapság nincs mit gondolkodni, ha valaki beszól akkor már kapja is. Legközelebb majd átgondolja...

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2011.03.16. 15:47:34

@Démonmac1: inkább nézze végig hogy megerőszakolják a barátnőjét mondjuk. Te nem vagy épeszű.

Ashi Valkoinen 2011.03.16. 16:04:01

Starstreak 2011.03.16. 14:29:35

Köszönöm a figyelmeztetést, de az események elszenvedője nem én voltam. Jobbnak láttam még egy monogrammot sem kitenni a levélírót illetően.

Én a helyében biztos nem kameráztam volna az adott helyzetben, hogy ez bátorság vagy botorság volt, az idő eldönti.

Egyébként valóban nincs nekem, se ma levélírónak hatalma változtatni ezen az egész helyzetem. Egyenként. Együtt van.

kory.famoso 2011.03.16. 16:21:21

Ez kemény, a jó öreg fradi,
ne hagyd annyiban!

Démonmac1 2011.03.16. 16:28:59

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]:
"Más tészta, hogy ha
a barátnőmmel vagyok egy rendes helyen,
és váratlanul történik az ilyesmi, de akkor
én elvágom a késemmel az inait az ilyennek,
esetleg a nyakát is, ha kell."

Bár ez ugyan erosen offtopic, de a késsel hadonászás vs pofon azért nagyon nem ugyanaz a kategória.
Azt a fotelhuszár mindenit nekije:)

Terézágyú 2011.03.16. 16:42:00

Minden részvétem a levélíróé, és kívánom, hogy találja meg az igazát - de nem lehetett volna átolvasni ezt a levelet elküldés előtt helyesírási szempontból? :( Ha általános iskolában így fogalmaz valaki, megbuktatják...

Alf (törölt) 2011.03.16. 16:42:03

Nekem volt olyan, hogy párommal álltunk a peronon, és ha hozzáértünk valamihez, minden enyhén, de érezhetően rázott (elektromos volt).

Ilyet még nem tapasztaltam, gondoltam, nehogy gond legyen, udvariasan megkérdeztem egy kalauzt, mi lehet az oka a jelenségnek.

Erre ő a legalpáribb módon ezt mondta:

"Talán nem kellene annyi füvet szívni"

Megjegyzem, teljesen normálisan, konszolidáltan voltunk öltözve, udvarias voltam, nem füvezek, de még csak nem is dohányoztam soha!

Megdöbbentő viselkedés, szóhoz sem tudtam jutni.

hal1fan 2011.03.16. 17:40:14

Mennyit ér a megvert utas biztonsága? Igazsága? Érdemes volt? Bátor, de ostoba dolog volt a videózás, örüljön, hogy ennyivel megúszta... Amennyiben elteszi emlékbe a felvételt, megérdemli a sztori folytatását. Mellékesen: aki hagyja, hogy üssék, ilyen egyenlőtlen feltételek között, az mintha magának keresné a bajt. De ha már megtörtént, a legközelebbi találkozást nem tétlenül kéne várni, irány a Rendőrség, még nincs késő.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.03.16. 20:07:51

"A videón látható asszony és a vele szemben ülő ember az esett után rágyújtott a vonaton. Ugye nem baj, hogy ezután az incidens után azt nem vettem fel, hogyan dohányoznak? Talán elhiszik."
- Enélkül sokkal korrektebb poszt lett volna.

"De rám kötelességük vigyázni!"
- A testőreid nem?

"azokat az utasokat akik 5 km-ért havi majdnem 10ezer Ft-ot fizetnek a bérletért. "
- Ha sok, akkor járhatsz gyalog is.

"8000 Ft-ot levonhatnak a fizetésükből és az ÁNTSZ-nek továbbíthatják az adataikat tiltott helyen való dohányzásért."
- Azért mert te bemondtad?

Kedves posztoló!
Sajnálom, ami történt, de az alaptörténeten felül, miszerint leakasztottál pár maflást, túl sok revascsipkelődést sikerült belesűríteni a levélbe, ezért számomra hiteltelen. Elhiszem ami történt, de annak érdekében, hogy elítélhessem a történet szereplőit, szeretném őket is 'hallani'.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2011.03.16. 21:25:34

@Démonmac1: jó, ebben igazad van, én már egy lépéssel tovább gondoltam az esetet.
De azt nem értem, miért nem húzott vészféket? Akkor kénytelen előrejönni a kalauz...

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2011.03.16. 21:56:30

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: eléggé elcseszett helyzet ez. A posztolónak jogszabályilag tökéletesen igaza van, ennek ellenére vastagon Darwin-díj esélyes. A második elolvasásra már kitűnik hogy nem véletlenül mondták neki hogy máshová kéne ülnie, hiszen notórius kötözködő. Még ha jogosan is.
A vezérlőkocsi 4x4 üléses szakaszába meg mindenki tudja hogy jellemzően csoportok ülnek. Melósok, hétvégente az árus dzsipszik (röhej bazz, a hivatalos magyar megnevezésük tiltott) stb. miért PONT oda kell ülnie mikor direkt szóltak is neki hogy nem kéne oda, mikor a vonat meg üres? Ezt az egyet nem értem.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.03.17. 08:18:34

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]:

Végül is valahol érthető a helyzet mindkét oldalról. Amit én kiemelnék:

"A vezérlőkocsi 4x4 üléses szakaszába meg mindenki tudja hogy jellemzően csoportok ülnek.A vezérlőkocsi 4x4 üléses szakaszába meg mindenki tudja hogy jellemzően csoportok ülnek."

Ezzel az a legnagyobb baj, hogy ezt csak azok tudják, akik gyakran vonatoznak. De mi a helyzet akkor, ha olyasvalaki száll fel arra a vonatra, aki nem érti ezt a helyzetet. És csak annyit vesz észre, hogy a részeg mávos hőbörög neki, a vonat mésik végébe küldi, a többi utas pedig csúnyán néz rá. Vagy pedig egy külföldi, akinek még annyira sincs fogalma arról, hogy a részeg mávos mit magyaráz neki.

Azért annyi emberség legyen bennünk még akár részegen is, hogy ELSŐRE normálisan elmagyarázzuk, hogy mi a szitu:
- Bocsánat fiatalember, de a vonat ezen részén MÁV alkalmazottak szoktak utazni egy kupacban, kérem keressen magának másik helyet a vonaton, hiszen van még sok.
...
A "fiatalember" esetleg elmondhatja ilyenkor, hogy ő mégis miért szeretne pont ott ülni.

Vagy jelezzék egy kis cetlivel: "Ez a kocsirész a MÁV alkalmazottainak van fenntartva, kérjük szíves megértését"

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2011.03.17. 15:59:10

@csabapayne: nem értem. Az egész kommented arra alapul, hogy szerencsétlen ritkán utazó paraszt nem tudja hogy oda nem érdemes ülni. Ezzel szemben maga a levélíró is bevallja, hogy szóltak neki, és pont azért, mert tudták hogy beléjük fog kötni. Félreértés ne essék, nem a csürhét védem, részben nekem köszönhető hogy a 120a-n úgy ahogy fel lett számolva a kaszinózás az első kocsikban, de ez a poszt tökéletes esete az "aki hülye, haljon meg" mondásnak. De most tényleg, képen vágják és még visszamegy emberkedni? Így nem fog sokáig élni. Irány Kanada!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.03.17. 22:01:45

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]:

Én úgy értem, hogy a ritkán utazó paraszttal még véletlenül se forduljon elő hasonló eset. A levélíró olyan fejjel a falnak módon cselekszik. De az ilyen esetekből az átlag utasnak az esik le, hogy a mávosok már megint milyenek...

Nabi Sirius 2011.03.20. 08:38:15

Gondoltam, hogy a levélíró lesz a hibás. Egyáltalán minek ment azzal a vonattal, nem?

@csabapayne: "De az ilyen esetekből az átlag utasnak az esik le, hogy a mávosok már megint milyenek..."
Nem a levélíró dohányzott ott, ahol nem kéne, és nem is ő kezdett el verekedni a mávosokkal...

Lehet pozitívabb lett volna a végkifejlet ha a mávosok kúltúráltan elmondják a srácnak, hogy ahova leült, az szolgálati szakasz, legyen szíves keressen máshol helyet.

A csürhétől (bocs, de nemigen találok rájuk jobb szót) időszerű lenne minél hamarabb megszabadulni, mert csak a normális többséget járatják le.

hasutas01 2011.03.20. 15:59:47

Szeretnék a levélíróhoz néhány szóban szólni:
"Ezek után nem tudom elhinni, hogy a kalauzokat teljesen tisztában vannak-e a szabályokkal."
Kérlek Kedves Levélíró! Nem tudod te egyátalán, hogy egy kalauznak mennyit kell tudni, és hogy mivel, és hogy van tisztában egy szabállyal. Ha mondjuk betartható lenne a szabályozás, és a vétkező is átadná az okmányait, mert pótdíjazni csak úgy tudnak, akkor Kedves Levélíró többet tudnának tenni ebben az ügyben.

"Ittas ember eleve nem szállhatott volna fel."
A Máv-Start Üzletszabályzatában így ilyen nincs leírva. A II. Fejezet 2. Cím 2.1. pontjából kivették az ittas utasokról szóló rendelkezést. Viszont a kalauz a fenti pont b) alpontja alapján ki kellett volna zárja az utazásból az utast.

"Ezután a kalauz szinte elfutott, nem hogy vigyázott volna a rendre."
1.: normális ember nem hagyja, hogy idáig fajuljon egy ilyen szituáció. Ott kellett volna hagyni.
2.: Már uram bocsá', de ha téged megvernek, nem szállsz le a vonatról, hanem megkeresed a kalauzt, és rendőrt hívtok.

"Még mindig nem büntetnek a vonaton. Ha én tudok felvételt készíteni, akkor a MÁV is be tud szerezni olyan telefonokat, amelyek videofelvételt tudnak készíteni, hogy a büntetés jogosságát bizonyítani tudja."
1.: ebben a szituációban a felvételed akkor érne igazából valamit, ha aznap jelezted volna az esetet a rendőrség felé. Kishíján még meg is merem kockáztatni, hogy a felvétel miatt még rád is húzhatják a vizes lepedőt. És itt nem kell feltétlen MÁV-os alkalmazottnak lennie a támadódnak, hanem mint a fenti kommentekben olvastam, lehetett MÁV-os gúnyában utazó civil, fog egy jobb ügyvédet, és úgy beperelnek személyiségi jogok megsértéséért, mint a sicc.
És egyben meg is válaszoltam, hogy miért nem hord magával vonatkísérő magával ilyen felvétel készítésére alkalmas mobilt. Meg el ne várd már légyszíves, hogy egy amúgy is qrva sok munkával ellátott kalauz még majd vadidegeneket elkezd videózni, mert tiltott helyen dohányoznak. Ha azt írtad volna, hogy a vasúti kocsikat miért nem szerelik fel videoberendezésekkel, azzal egyet kell hogy értsek, segítené a munkát, és a rongálások és "tag"-ek is eltűnnének.

Amúgy remélem lesz valami pozitív a részedről az ügyben, de én is csak azt tudom szajkózni: azonnal kellett volna szólni.
És az, hogy ott maradtál, kérlek, ez körülbelül olyan volt, mintha magadra írtad volna, hogy "Verj meg!". A veresegyházi vonalon beülsz az éjszakai vonatok egyikében a rézbőrűvel teli kocsiba? Igaz, van különbség. A rézbőrűek nem fognak szólni, hogy távozz!

Légnyomásos Gyuri 2011.03.20. 20:04:11

Többször megnéztem a felvételed,de nem látom(tényleg nem),hogy ezek a parasztok miért lennének vasutasok!Vészfék,kaller,rendőr,látlelet.Így lehetett volna kezdeni valamit,vagy otthagyni az ilyen csürhét.Ha csak nem vagy 140kg.

Légnyomásos Gyuri 2011.03.20. 20:48:38

Ja,és nem Bp.Ferencváros látható a felvételen!Vagy ezt még nem láttam az elmúlt 15 évben.

pbence 2011.03.21. 22:58:32

@Légnyomásos Gyuri:
Az állomás egyáltalán nem látható, viszont a peron alapján ez simán Ferencváros.

Légnyomásos Gyuri 2011.03.22. 15:40:23

@pbence: Fradiban szerintem nincs elválasztó kerítés a sínek között.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.03.25. 19:02:30

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: 5 km-es bérlet teljes áron is csak 5300 Ft, tehát a 10000 Ft ferdítés.

AndOr 2011.04.05. 21:19:37

@Adani: A Fradi az ország legnagyobb pályaudvara, de nem nagy állomás. Személyszállításban inkább csak a Kunszentmiklós-Tass felé/felől közlekedő vonatok megállóhelye. Panaszkönyv persze biztosan van, meg jegypénztár is. A Toi-toi kulcsot el lehet kérni a forgalmi irodában, BKV jegy meg tavaly nyáron legközelebb a Lurdy-házban volt kapható.

@Légnyomásos Gyuri: Bizony nincs elválasztó kerítés. (Peron is csak egy van, a III. és a IV. vágány közt.)

A levélhez: Ha valaki keresi a bajt, meg is találja. Ha nem keresi, de nem is kerüli, akkor meg önként vállalta.
A leírást nem találom tényszerűnek, és nem a helyesírási hibák miatt. Túl indulatos, előítéletekkel teli.
A levélíró kinézhetne egy focimeccsre, vagy benézhetne egy diszkóba a mobiljával; lehetőleg egy társaság közepébe, teljesen jogosan, érvényes jeggyel!
És meséljen...

pbence 2011.04.06. 13:17:13

@Légnyomásos Gyuri:
Való igaz, hosszasan nézve ezeket a képkockákat, ez egészen biztosan nem Ferencváros.
@AndOr:
Egyébként Ferencvárosban van a 2. vágány mellett is peron, és tulajdonképpen a 2. és 3. között is, csak más kövezésű.

Viszont ezek szerint most az a helyzet, hogy a levélíró egyértelműen hazudott az állomást illetően, vagyis egyre inkább kételkedem az egész történet hitelességében.

...Táj O Jackson... 2011.04.22. 17:11:26

az ilyen részeg disznókat , szét rúgdosnám:DD annyit meg vertem volna a kamerás helyébe :DDd hogy utánna vért húgyozott volna:DDD a kis részeg malacka:DDDD mit képzelnek ezek magukrol ??, már az amber vonatozni se mehet ?? mert az ilyen kis lelkisérült kcsg anti alkoholisták terorrba tartanak mindenkit???? pfff bozot vágot fogom a fejébe vágni annak aki nekem be mer szolni..!!!!! nem tréfálok..!!!!!
süti beállítások módosítása