Tisztelt Máv-Start ZRT!
Azzal a panasszal írok Önöknek hogy a 142-es vonalon meglehetetlenítik az utasok életét.
A 2010/2011-es menetrend teljesen rossz az iskolások és dolgozókkal szemben egyaránt,ugyanis abba nem gondoltak bele hogy aki délutánra jár dolgozni nem tud mivel bejárni ha eltörlik a 11 óra 29 perckor Lajosmizséről induló személyvonatot,ez azért sem jó mert általában mindenki 14 óra jár dolgozni és a munkahelyen senkinek nem fogják elnézni ha nem ér be időbe a munkába. A tanulókkal is kiszúrnak meg a délelőttös dolgozókkal is mert a úgymond diák járatot is eltörlik ami 14 óra 07-kor van Kispesten,így is sokan vagyunk rajta.
Arra is panasszal élnék hogy rendszeres a vonalunkon a késések,a héten többször is előfordult hogy beérkezett a vonat Ócsa állomásra és a Lajosmizséről közlekedő személyvonat 30-40 perces késéssel jött és a forgalom irányító azt a tájékoztatást adta hogy nem engedhetik ki a vonatot,pedig az idő alatt le érne Dabasra ahol be tudná várni az ellenkező szerelvényt.Nem elég hogy már a Nyugatiból késve indul ki,de minden dupla vágányos állomáson így Pestszentimrénél is várni kell állandóan,utánna még Ócsán is és aki lentebb lakik közel 1 óra késéssel ér haza.
Azt kérném Önöktől hogy csináljanak valamit mert ez nem állapot ami itt folyik!
Kedves MÁV Blog és Olvasók!
Friss, vonatkimaradásos és sokat késős történet péntekről, a 142-es
vonalról. Jó olvasást!
Üdvözlettel:
P.B.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
2010. november 12., 142-es vonal
Ismét kimaradt a 2849-es járatuk. Ezúttal a kiesett kapacitást pótolták, nem úgy, mint az elmúlt 2 hónapban történt esetek alkalmával, amikor úgy gondolták, hogy körülbelül 2 vonat utasai, azaz olyan 600-700 ember elfér a szokásos, 3+1 kocsis ingavonaton (ami egyébként 1 vonat utasainak is kevés, de Önök ezt 2 és fél éve nemveszik tudomásul). Ezúttal végre másképp történt, végre rájöttek, hogyha elrontanak valamit, akkor azt a lehetőségek szerint helyre is kell hozni, tekintve, hogy szolgáltatásról beszélünk.
Természetesen ez nem mentesíti Önöket a felelősség alól, miszerint ezen a napon ismét többszáz ember késett el kizárólag az Önök hibájából a munkából, iskolából, vagy egyéb, akár ezeknél fontosabb eseményről. Ráadásul az elmúlt 2 hónapban rendszeresen, már-már heti szinten ezt művelik a fizető utasaikkal, ami véleményem szerint eszméletlenül nagy pofátlanság, és tűrhetetlen. Mint korábban írtam, minden ilyen esetben panaszt fogok tenni Önöknél, nincs ez másképp most sem.
De ezen a napon Önöknek ez a kimaradó vonat is kevés volt, próbálták tovább tetézni az amúgy sem kicsi, 40 perces késést. Amikor elindultam itthonról, már láttam, hogy a 2849-essel összevont
2817-esre is 10 perc késést jelez az ELVIRA. Ennek megfelelően ki is mentem a megállóhelyre, de a vonat végül nem 10, hanem 16 perc késéssel indult el Felsőpakonyról. Majd Kőbánya-Kispestre 27, Budapest-Nyugati pályaudvarra 29 perc késéssel érkezett meg.
Mi is volt ennek a növekvő késésnek az oka? Az, hogy Önök egy olyan vonatot állítottak ki, ami a következőképpen nézett ki: 2 mozdony, 2*(3+1) személykocsi, 1 mozdony. Vagyis a vonaton összesen 8 személykocsi és 3 mozdony volt. Nyilvánvaló, hogy az egyetlen üzemelő mozdony ezt kissé nehezebben húzta el, mint a szokásos vonatot. Persze most mondhatnák azt, hogy ellentmondás van a levelem első része és e között, de alapvetően nincs. Az utasok köszönik, de nekik bőven elég lett volna a 8 személykocsi és 1 mozdony is, a logisztikai problémájukat, miszerint még 2 mozdonyt valahogy el kell juttatni Budapestre, próbálják úgy megoldani, hogy nem okoznak újabb kellemetlenséget (félórás késést) az utasaiknak. Ez Önöknek ismét nem sikerült, hála a "hozzáértő" csapatuknak.
Tehát ha a két dolgot, a kimaradást és a késést együtt tekintjük, amik külön-külön is elfogadhatatlanok, akkor párszáz utasuknak összességében 1 óra 9 perc késést okoztak. Erre nincs mentség, ez nem szolgáltatás, ez csak egy nagy bénázás, csakhogy a bénázásért pénzt kérni hatalmas pofátlanság, mint már írtam, de még ha ingyen is lenne, akkor sem szép dolog ilyen nagy mértékben eltérni az előre meghirdetettől.
Azt már csak megemlítem, hogy a szerelvényfordulók és a keresztek miatt ismét egész napos 10-15-20 perces késés alakult ki a vonalon, ez megint csak elfogadhatatlan.
Kérem az eset kivizsgálását, az érintett dolgozók felelősségre vonását, tájékoztatást az eredményekről, valamint azt, hogy az ilyen és ehhez hasonló eseményeket próbálják elkerülni a jövőben.