Tisztelt MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálat!
Ezúton szeretnék panaszt tenni a 6201 viszonylatszámú vonaton szolgáló kalauz ellen. 2010. szeptember 30-án, 21 óra 12 perckor Ferihegy megállóhelyről a kalauz úgy indította el a szerelvényt, hogy négy utas még a peronon tartózkodott. Közülük az egyik utas fél lábbal már a vonaton, fél lábbal még a peronon állt, míg a többiek közvetlenül mögötte felszállni készültek. A kalauz az utasokat látta, ennek ellenére hangjelzést adva, a szerelvényt elindíttatta, két utas biztonságát veszélyeztetve. Ekkor a lépcsőn álló utas kis híján a szerelvény alá esett, míg a hátsó két ember lemaradt a vonatról. Az érintett jegyvizsgáló a továbbiakban nem került elő, a ferihegyi automatából vásárolt teljes árú menetjegyet nem kezelte le.
Kérjük az eset mielőbbi kivizsgálását, és 30 napon belüli megtisztelő válaszukat. Jelen levelet
másolatként megküldöm a MÁV-figyelő blognak.
Tisztelettel: F.P.
Ezúton szeretnék panaszt tenni a 6201 viszonylatszámú vonaton szolgáló kalauz ellen. 2010. szeptember 30-án, 21 óra 12 perckor Ferihegy megállóhelyről a kalauz úgy indította el a szerelvényt, hogy négy utas még a peronon tartózkodott. Közülük az egyik utas fél lábbal már a vonaton, fél lábbal még a peronon állt, míg a többiek közvetlenül mögötte felszállni készültek. A kalauz az utasokat látta, ennek ellenére hangjelzést adva, a szerelvényt elindíttatta, két utas biztonságát veszélyeztetve. Ekkor a lépcsőn álló utas kis híján a szerelvény alá esett, míg a hátsó két ember lemaradt a vonatról. Az érintett jegyvizsgáló a továbbiakban nem került elő, a ferihegyi automatából vásárolt teljes árú menetjegyet nem kezelte le.
Kérjük az eset mielőbbi kivizsgálását, és 30 napon belüli megtisztelő válaszukat. Jelen levelet
másolatként megküldöm a MÁV-figyelő blognak.
Tisztelettel: F.P.