Ehhez nem akarok bármit is hozzáfűzni, várom a kérdéseket és a válaszokat.
Tisztelt Szerkesztőség!
Először is, nem szeretném, ha ez a levelem bármilyen formában eljutna a MÁV-hoz. Nem panaszkodni, és nem történetet mesélni szeretnék. Egy új postot szeretnék indítani, ha van rá lehetőség, MÁV Direkt címen. Én ott dolgoztam, és sok téves gondolat, és ítélet lebeg a 40-es szám körül. Ezeket szeretném megválaszolni, és pontosítani.
Egy kulisszatitok, ami, ha jól megnézzük a mav-start.hut, nem is akkora titok. Nem a máv munkatársai vagyunk. Nem vagyunk vasutasok, minket az egyik telefonos cég alkalmaz, csak egy call center vagyunk. A volt munkatársaim, és én, elhatárolódunk a mávtól, nem az ő alkalmazásában állunk. Mi a telefonos cég munkatársai vagyunk, ők alkalmaztak, tőlük kapjuk a fizetést, nem a mávtól.
A közhiedelemmel ellentétben nem a városi pályaudvaron vagyunk (legyen az Pest, Szeged, Békéscsaba, vagy éppen Bivalyszörcsög). Ez egy központi szám, amelynek pontos helyét nem árulhatom el, hisz a szerződés kötelez, de nem a főváros.
Remélem ennyivel felkeltettem az érdeklődést. Ha van igény rá, én szívesen válaszolnék a kérdésekre.
Köszönettel:
foryou