Panka belefutott egy felsővezeték szakadásba a Nyugatiban. Az utasokat nem tájékoztatták, a MÁV-Direkt is csak a bizonytalan ideig szünetel dumát mondta, ahogyan később a Nyugati hangosa is. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy mi a büdös sünseggéért nem lehet időben tájékoztatni az utasokat, esetleg vonatpótlókat biztosítani... Tudom nem köteles a MÁV.... Egyébként az soha nem fogom tudni felfogni, hogy egy ilyen esetnél miért a megtörténte után órákkal kell tájékoztatni az utasokat? Talán arra várnak, hogy valami ufo pikk-pakk megcsinálja vagy abban reménykednek, hogy a felsővezeték meggondolja magát és úgy dönt mégsem szakadt le? Nem lénne "európaibb" időben szólni?
Tisztelt MÁV és kedves utastársak!
Mint több éve MÁV-ingázó általában jól tűröm a nehéz helyzeteket, (van módunk gyakorolni, főleg amikor Gaskó úr színre lép) és a bloggnak is rendszeres olvasója vagyok. Azonban a tegnap este történtek miatt már szükségét éreztem egy hozzászólásnak. A történet majdnem szokványos, Nyugati Pályaudvar kora esti órák. A pályaudvaron az 1-7-es vágányoknál többszáz utas gyűlt össze, természetesen egymást kérdezgetve, hogy a Vác felé menő vonatok, miért vannak kihúzva a fénytáblán. Az is természetes volt, hogy szokás szerint ilyen esetben minden MÁV dolgozó eltűnik a közelből, nehogy a tájékozatlan utasok még kérdésekkel merjék zaklatni őket. Begyakorlott mozdulat, mobil, MÁV direct. Természtesen a felvilágosítás itt sem teljes, de legalább annyit megtudtam, hogy felsővezetékszakadás van és már több órája tart a közlekedési káosz. Végül a pu.-i hangosbemondó is közölte az emberekkel a tényt, kihangsúlyozva, hogy a közlekedés "bozonytalan ideg szünetel".
Rendben van elfogadom, vannak műszaki patthelyzetek. DE: ilyen esetben, amikor előreláthatólag több órán át nem tudják az utasokat szállítani miért nem állítanak be vagy vonatpótló buszokat vagy irányítanak át a sérült vonalra egy-két piros dizelt? Csak egy kis beleérzés, jóindulat és szervezés kérdése az egész s akkor többszáz utasnak oldják meg a helyzetét. Vagy a a XXI. században, egy mamutvállalat számára ez megoldhatalan feladat? Talán egy többmillió forintos tanácsadói szerződés erre is tudna hasznos tervet készíteni.Magam és a többi utastársam nevében is várom a MÁV válaszát, mit szándékoznak lépni?