A Magyar Nemzet úgy értesült, a vasútnál is alkalmazták a fővárosi közlekedési vállalatnál nyilvánosságra került kifizetési szisztémát, amely szerint a milliókból „elbocsátott” vezető lényegében ugyanannál a munkáltatónál dolgozott tovább - írja laptársunk, a Világgazdaság.
A napilap információi szerint megközelítőleg 40 millió forintos juttatásban részesítette a magyar vasút Kiss Pétert, amikor 2007 május végén távozott a MÁV Zrt.-től, néhány nap múlva pedig elfoglalta a leánycég MÁV-Start biztonsági igazgatói posztját. A Fidesz a parlament elé viszi a botrányos BKV-végkielégítések ügyét.
Jövő héten összeül az Országgyűlés költségvetési és számvevőszéki bizottságának ellenőrző albizottsága – jelentette be Domokos László (Fidesz), a testület elnöke. Mint arról a Világgazdaság Online is beszámolt, Kocsis István, a BKV vezérigazgatója 80 millió forintos végkielégítéssel távozott a Magyar Villamos Művektől.
forrás: beol.hu
Megvan a mávos Szilágyiné. Gratulálok. Komolyan nevetséges, hogy milyen pénzeket osztogatnak a vasútnál, csak azért, mert átült az egyik székből a másikba. Most komolyan kedves MÁV vezérkar, a pofátlanság veleszületett érzék vagy csak úgy fel tetszettek szedni? Ez az utasokkal, vasutasokkal szemben inkorrekt. Az a vasutas, aki napi 12 orakat dolgozik mennyit is kap? Jaaa, hogy egész életében nem keresne annyit, mint a kedves Kiss Péter úr egy egyszerű székcserével? Remélem még sokkal több botrány fog kipattanni, mint a BKV-nál és ezekután valaki végre rendet csinál. Bár ebben én már nem hiszek.
1. Mert csak azért hoznak létre új pozíciót az új seprűnek, hogy kaphasson több milliós fizetést. (nem értem, hogy az MNO ezért miért nem rinyál)
2. Mert Kiss Péter úr egy székcseréért kapott 40 misit, csak úgy.
Rendben van ez? Normális ez? Nem. Egy olyan világban, országban élünk, ahol ezeket meg lehet tenni, ahol ez rendjén van: a neve MUTYISZTÁN!
Miért is tart ott a vasút ahol tart? Nem barátaim nem azért, mert egy-két vasutas nem végzi jól a munkáját, hanem mert olyanok a vezetői amilyenek. Amíg az átlag munkavállaló ezt látja, addig ne várjuk el, hogy vígan, kacagva, precízen végezze mindegyik a munkáját! Ennek ellenére sokan szívvel lélekkel, lelkiismeretesen látják el a feladataikat és nekik bizony csak gratulálni tudok!
Ideje lenne az összes vezető, vezetőhelyettes, vezetőhelyettesnek a helyettesének a helyettesének a fizetését, bónuszrendszerét nyilvánosságrahozni, ahogyan azt is, hogy mik voltak a bónusz feltételei és azok hogyan teljesültek!
Kíváncsi lennék, hogy a fent említett felsővezetők mikor utaztak utoljára mezei személyvonaton, vagy BZ-n? Mit csinálnak naponta, mit tettek eddig és mit tesznek a vasút felemelkedéséért?
UI: ha ezért Gaskó most sztrájkbalépne TÁMOGATNÁM!