Közlekedésguru írt két hete, hogy az elmúlt hónapban kijutott neki bőven egyes vasutasok szakértelméből, bunkóságából. A fő probléma egy fiatal jegyvágó arrogáns viselkedése volt. Ez a jegyvizsgáló indokolatlanul rendőrt is hívott nem kevés gondot okozva ezzel az utasnak. A MÁV válasza megérkezett, amelyben elnézést kérnek. Viszont számomra van egy furcsa mondat benne:
"Munkatársaink ennek érdekében időszakos és rendkívüli oktatásokon és kommunikációs tréningeken vesznek részt, ahol elsajátítják a körültekintő, pontos és udvarias munkavégzést"
ööö az udvariasságot tanulni kell?
Szia!
Válaszlevél jött, de azért remélem nem akarják ezzel lezárni. A levél tartalma megfelelő, lényegre törően kér elnézést, de: mit akarnak kezdeni a rendőrök által felvett adataimmal? A kalauzokkal kifizettetik-e a felesleges igazoltatás díját?
Szóval válaszlevél jött, de mint írják: "továbbítottuk az illetékes központunk munkatársaihoz, akik a szükséges intézkedéseket megteszik", így várható még több válasz is, szerintem csak egyben ér majd valamit (posztot). Közlekedésguru
(szerk: mivel ez így is elég hosszú én kiteszem, és később összefűzöm a sorozatot)
Tisztelt Közlekedésguru
Köszönettel vettük június 10-én kelt illetékességből Ügyfélszolgálatunkhoz továbbított elektronikus levelét mellyel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk:
Rendkívül fontos számunkra minden olyan bejelentés, megkeresés, amely utasainktól érkezik, mert általa szolgáltatásunk minősége javulhat, ezért a levelében leírtakat nagyon köszönjük.
Sajnálattal értesültünk az Önt ért kellemetlenségről. Társaságunk üzletpolitikája a munkavállalóktól minden esetben az udvarias, lelkiismeretes, utas központú munkavégzést követeli meg. Sajnáljuk, hogy az Ön esetében – mint ahogy a levelében írja – ez nem ennek megfelelően történt.
Biztosítani szeretnénk arról, hogy Társaságunk elemi érdeke, hogy a MÁV-START-ot képviselő, nevében eljáró kollégák minden esetben utasaink elvárásainak messzemenőkig megfelelve lássák el munkájukat, utasbarát szellemiséget képviselve. Munkatársaink ennek érdekében időszakos és rendkívüli oktatásokon és kommunikációs tréningeken vesznek részt, ahol elsajátítják a körültekintő, pontos és udvarias munkavégzést, valamint a szolgáltatói magatartást. Társaságunk nevében ezúton kérjük szíves elnézését, munkatársunk nem megfelelő magatartása miatt.
Örömünkre szolgál, hogy jegyvizsgáló munkatársaink között találkozott olyannal, aki a feladatát kiválóan, a szolgáltatói magatartás szabályai szerint látja el. Biztosítani szeretnénk, hogy Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy kiszűrje soraiból az oda nem illő személyeket.
Észrevételét természetesen továbbítottuk az illetékes központunk munkatársaihoz, akik a szükséges intézkedéseket megteszik.
Az átélt kellemetlenségekért még egyszer szíves elnézését kérve, segítő együttműködését köszönjük.
Üdvözlettel:
M. István