Az elmúlt héten kicsit eltűnt a blog. Ennek személyes okai vannak. (sok dolgom volt) De így hétfő kora reggel egy finom kis tájékoztatós bunkós vasutasos postot kínálok a reggeli kv mellé.
Üdv! Ezt a levelet már elküldtem a M.Á.V.-nak, de gondoltam ide is elküldöm.
Tisztelt Hölgyem, Uram!
A rövid történet : 2008.06.19. Felszállok Gödöllőn a 9:38-as Hatvan-Budapest járatra, hogy beérjek 11:00-re vizsgázni az iskolába, Isaszegen közlik velem, hogy a Keleti pályaudvar nem fogad vonatokat, bizonytalan ideig itt állunk, jön a kalauz hölgy, aki kedvesen tanácsolja, hogy a most érkező, Gödöllőig közlekedő személyvonattal menjünk inkább vissza, mert hévvel hamarabb bent lehetünk. Ez az ötlet jónak tűnik, fel is ülök a gödöllői személyre. Megérkezem az állomásra ahol feldühödött utasok és karjukat
széttáró vasutasok szócsatáznak. A problémájuk nekik annyi volt, hogy miért engednek el Gödöllőről úgy egy vonatot, ha tudják, hogy nem fog megérkezni csak rengeteg késéssel. A hangosbemondó többször be is mondta ez idő alatt, hogy 10:10-kor személyvonat indul Budapestre... Pedig tudhatták volna hogy Isaszegen, Pécelen fog vesztegelni akár 2órát is a vonat. Kollegájuk szerint egy számítógépes rendszer játsza le ezeket a bemondásokat. Miért nem tudják kikapcsolni és szóban bemondani még mielött elindul a vonat, hogy nem
egészen a keletiig megy??!!...
Mostmár legalább tudom hogy miért nem mondják be, amikor 7percet késik egy vonat....
Az én problémám viszont: Nem tudtam beérni a vizsgámra, ez nekem 3000Ft-ba fog kerülni, amit valószínű elengedtek volna, ha kapok egy igazolást arról, hogy mi történt. De a gödöllői vasutas úr, akiről mindent el lehet mondani, csak azt nem hogy az utasok érdekeit szolgálja, inkább csak csücsül a jól befészkelt kis helyén, nem érdekli, hogy kinek mi baja van, ha késik a vonat, vagy időben beér.. semmi... Na ő ( G. S-ként muatkozott be.) közölte velem, hogy nem ad nekem igazolást, mert azt csak a keleti tud, vagy
menjek vissza Isaszegre, lehet ott is tudnak adni. Mindegy csak neki dolgoznia ne kelljen pluszban egy másodpercet sem. Panaszkönyv nincs, azt mondta, hogy betelt, meg, hogy igényeltek másikat de még nem kapták még meg, a betelt panaszkönyvet nem tudja megmutatni mert már nincs ott. Levelemet természetesen küldöm a Fogyasztóvédelmi Főfelügyeletre is. Felháborító, hogy ilyen még van 2008-ban. Sztrájkoljanak, kapják meg a kívánt pénzt csak könyörgöm szolgáltassanak, tájékoztassanak....!!!!
Üdvözlettel : Egy többé- kevésbé eddig elégedett utasuk