No megjött a válasz a MÁV-Start részéről:
Rendkívül fontos számunkra minden olyan utasainktól érkező megkeresés, bejelentés, amely alapján szolgáltatásunkról pontos képet kaphatunk, ezért köszönettel vettük a MÁV-START Zrt. részére megküldött észrevételeit.
A beérkezett blog bejegyzés címe Személyszállító vállalatunkat meglehetősen negatív színben tünteti fel, és azóta törölve is lett a honlapról, amelyet a hozzászólások alapján feltételezhetően a szülők indítványoztak. Ennek valószínűleg egyik oka, hogy nem tartották jogosnak a MÁV- START értékesítő kolléganőjére tett kijelentéseket.
A már törölt bejegyzéshez tartozóan a következőkről szeretnénk tájékoztatni:
Információk, tények:
- a csoport 2008. június 06-án a 6250 sz. vonattal utazott Debrecenből – Sóstó megállóhelyre,
- a csoport létszáma 13 fő volt,
- együttes elhelyezést nem kértek a vonaton, tehát lezárásra sem került semmi – a cikkben egész vasúti kocsi szerepelt, ami 80 személyes az említett vonatban,
- értékesítőnk a menetdíjat csoportos űrjegyen elszámolta, a hozzászólásban említett 200 ft/fő összeg nem került elszámolásra.
A 2008. június 06-i esetben a 13 fős csoport részére együttes elhelyezést a MÁV- START Zrt. üzletszabályzata alapján nem volt köteles biztosítani, de ennek ellenére az ilyen jellegű kérést nem szokta elutasítani. Erre az elmúlt évekből is több példa kiemelhető, amikor is a MÁV-START 40 fő alatti csoportok részére biztosított együttes elhelyezést, hozzájárulva utasai igényeihez, komfortérzetének növeléséhez.
Amennyiben az érintett csoport vezetője szükségesnek tartja a MÁV- START Zrt. értékesítő kollégái bármikor állnak rendelkezésére a fenti probléma megoldásában, hiszen vállaltunk legfőbb célja, hogy utasainak észrevételeivel szemben teljes körű kivizsgálást tartson, és a számukra legoptimálisabb megoldásokkal álljon elő.
Üdvözlettel:
Budai Csilla
Kommunikációs Igazgatóság