MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re: Amikor a MÁV a sérült gyerekekkel szívózik

2008. június 17. - georgejr
No megjött a válasz a MÁV-Start részéről:

Rendkívül fontos számunkra minden olyan utasainktól érkező megkeresés, bejelentés, amely alapján szolgáltatásunkról pontos képet kaphatunk, ezért köszönettel vettük a MÁV-START Zrt. részére megküldött észrevételeit.

A beérkezett blog bejegyzés címe Személyszállító vállalatunkat meglehetősen negatív színben tünteti fel, és azóta törölve is lett a honlapról, amelyet a hozzászólások alapján feltételezhetően a szülők indítványoztak. Ennek valószínűleg egyik oka, hogy nem tartották jogosnak a MÁV- START értékesítő kolléganőjére tett kijelentéseket.

A már törölt bejegyzéshez tartozóan a következőkről szeretnénk tájékoztatni:

Információk, tények:

 
 
- a csoport 2008. június 06-án a 6250 sz. vonattal utazott Debrecenből – Sóstó megállóhelyre,
- a csoport létszáma 13 fő volt,
- együttes elhelyezést nem kértek a vonaton, tehát lezárásra sem került semmi – a cikkben egész vasúti kocsi szerepelt, ami 80 személyes az említett vonatban,
- értékesítőnk a menetdíjat csoportos űrjegyen elszámolta, a hozzászólásban említett 200 ft/fő összeg nem került elszámolásra.
 

A 2008. június 06-i esetben a 13 fős csoport részére együttes elhelyezést  a MÁV- START Zrt. üzletszabályzata alapján nem volt  köteles biztosítani, de ennek ellenére az ilyen jellegű kérést nem szokta elutasítani.  Erre az elmúlt évekből is több példa kiemelhető, amikor is a MÁV-START 40 fő alatti csoportok részére biztosított együttes elhelyezést, hozzájárulva utasai igényeihez, komfortérzetének növeléséhez.

Amennyiben az érintett csoport vezetője szükségesnek tartja a MÁV- START Zrt. értékesítő kollégái bármikor állnak rendelkezésére a fenti probléma megoldásában, hiszen vállaltunk legfőbb célja, hogy utasainak észrevételeivel szemben teljes körű kivizsgálást tartson, és a számukra legoptimálisabb megoldásokkal álljon elő.


  
Üdvözlettel:

Budai Csilla

Kommunikációs Igazgatóság

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr52524997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

winston01 2008.06.17. 10:42:44

Valaki írja le plz, hogy mit mondtak a szülők az eltávolított postban!

20-05 666 2008.06.17. 15:47:59

Gondolom a tanárok a szokásos beképzelt jogukkal, hogy az egész kocsi az övéké, még akkor is ha csak 10 gyerek utazik velük. indexen a fórumokban kellemes sztorik vannak ezzel kapcsolatban.

petya.bacsi 2008.06.17. 17:12:25

"Rendkívül fontos számunkra minden olyan utasainktól érkező megkeresés, bejelentés, amely alapján szolgáltatásunkról pontos képet kaphatunk"

Szerintem a legpontosabb képet akkor kapnák, ha igénybe vennék a szolgáltatást. Képzelem mennyire fontos lehet egy-egy utas levele, ez látszik a küldött válaszokon is (Ctrl+C Ctrl+V Ctrl+C Ctrl+V). De utána semmi sem történik.

Snake 2008.06.17. 18:03:52

Szerintem korrekt válasz.

kenshikun 2008.06.17. 19:28:38

Elég korrekt a válasz szerintem is és legalább leírja amit mondjunk nem tudunk megerősíteni, hogy a csoportot egyáltalán a jegyet vevő tényleg együtt akarta valahogyan elhelyezni, kíváncsi lennék arra a számlára amire annyira hivatkoznak, mert az rávilágítana mindenre, hogy most akkor ki mond igazat és ki nem teljesen.
Ez a minden utasunk bejegyzése fontos számunkra mondjuk már egy kicsit erős minden egyéb tekintetében... Nade sebaj, legalább valamire érkezett egy nem teljesen sablon válasz. Már ez is haladás!
Egyes tanárnőkről (főleg a sérült gyerekekkel foglalkozókról) meg nekem is megvan a magam véleménye, de mint tudjuk akinek nem inge.
süti beállítások módosítása