MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

OFF: Tienanmen

2008. június 04. - georgejr
Ma nem lesz post, csak ez a video:

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr28502986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasutassrác 2008.06.04. 16:15:35

Megkérdezhetem, mi a fenéért lett kirakva ez a videó egy MÁV-ot dícsérő/bíráló honlapra??? Amúgy azt vettem észre, hogy a blog kezd veszteni az erejéből: egyre kevesebb post jelenik meg. Ez vagy azért van, mert a MÁV színvonala javult, vagy a blog közeledik a végéhez.

És hiába OFF.

Adani 2008.06.04. 16:31:18

A színvonal tényleg javult a blog óta, de van még mit javítani. Mint külső megfigyelő és MÁV-on rendszeresen utazó mondom, h történtek előrelépések. Pl. a takarítási táblázat, és valóban ahogy néztem mióta az van ha nem is látványosan, de javult kosz helyzet. Már nem 100%-ban kell vegyvédelmi ruha a retyóba bementhez, csak kb. 40-50%-ban, örülni kell a kis dolgoknak is.

Peron8 2008.06.04. 19:33:04

1920. június 4.e 88éve volt trianon, ami megcsonkította Magyarországot, és a MÁV-ot. Ezzel is kellett volna foglalkozni, megemlékezni, szerintem.

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.06.04. 20:24:53

igen kevesebb a post. reszben a minoseg javulasa miatt, reszben a kevesebb post miatt. Az hogy ma nem trianonos postot tettem ki, hanem egy off postot, ami a celtalan oldokles ellen szolna az az en szuveren jogom. post van a tarsolyban, de ma nem tettem ki. a blog lehet ugy tunik, hogy haldoklik. ez talan annyiban lehet igaz, hogy joval kevesebb idom van foglalkozni vele, mint amennyit szeretnek raforditani. sokszor este vagy hajnalban olvasom a leveleket es teszek ki postokat. keresem a megoldast, hogy a blog ujra a regi legyen. kis turelmet kerek

Petike82 2008.06.05. 09:50:39

Oké értek én mindent. Igazad van a Te blogod azt csinálsz vele amit akarsz, azt teszel ki amit akarsz, akkor amikor akarod. DE az a véleményem, hogy június 4.-én akkor inkább ne tegyél ki semmit, mint ezt. Vagy Te kínai vagy? mert akkor oké.

A blogot kivettem a bookmarkból.

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.06.05. 10:07:38

látom az embereknek már fáj, ha a céltalan állami erőszakra hívja fel az ember a figyelmet és nem pedig trianonra... gesztusnak szántam, figyelemfelhívásnak, de úgy látszik ez a szittyahunmagyar embereket sérti...

chipetke · http://mavsztrajk-e.wamma.hu/ 2008.06.05. 14:28:24

Szomorú vagyok, hogy nagyon sok embernek csak saját magának vannak jogai, ami egy nagyobb egységre vonatkozna, azért már szót sem kell emelni. Szégyen.

Hoszzú idő óta az első _emberi_ post. 1 perces néma felállás, főhajtás. Azok az emberek ott akartak valamit, amivel az országuk vezetése nem tudott mit kezdeni, mert félnek tőle, ergó katonasággal lenyomták őket. A mostani pekingi olimpia ellen tüntetőket is maximálisan meg tudom érteni. Az olimpia eszményével nem biztos, hogy összefér az alkalmazott kommunizmus, pláne nem az emberi jogok lábbal, lánctalppal tiprása. De hát pénz beszél...

krtek24 2008.06.05. 18:39:35

Szia Georgejr!

Maximálisan egyetértek, hogy kitetted ezt a videót, néha nem árt ezen (is) elgondolkozni.
A csípőből szittyázásod viszont mindent alulmúl...

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.06.05. 22:16:44

"A csípőből szittyázásod viszont mindent alulmúl..."

inkább nem idézném azokat a leveleket, amiket kaptam, mielőtt kitettem a kommentet... én maximálisan tiszteletben tartom mindenki érzését. csak amikor hazaárulónak és társainak minősítenek egyesek azt nem csípem... akinek nem inge ne vegye magára
süti beállítások módosítása