Tisztelt Ügyfélszolgálat!
A mai napon (2008.04.26.,szombat, pénteki munkarend szerinti nap) a Budapest - Szob között közlekedő, a Nyugati pályaudvarról 9:05-kor induló zónázó vonattal szerettem volna utazni Verőcére éjszakai műszak után, feltételezve, hogy a havi 27000 forintos bérletemmel jogosult lehetek ülőhelyre, ami az adott vonaton nem állt rendelkezésre, a MÁV ugyanis a vonat 4 kocsiját bérbe adta egy cégnek, de helyette más (menetrendszerinti) utasok számára kocsit nem állított be, azaz a normál vonaton közlekedő kocsikat adta ki és nem állított be több kocsit. A kocsikat bérlő cég munkatársai minősíthetetlen hangon küldték el az utazókat az egyetlen "normál" kocsiba, amin hely a vonat budapesti indulása előtt már nem volt. A csoportos kocsikat igénylők közölték, hogy ők többet fizettek, ezért a helyek őket illetik. Képzeljék el, ha egy szupermarketben a többet vásárlókat a sorban mindig előre veszik, mert többet vásároltak és aki kevesebbet az élete végéig a sor végén marad.
A vonaton szolgálatot teljesítő kalauz Vácig valahol elbújt, a probléma orvosolásában nem segített, ahogy a vonat budapesti indulásakor sem volt látható és nem adott sem tájékoztatást sem segítséget a vonatot nem bérelt kocsiban igénybe venni szándékozóknak.
Felháborítónak tartom, hogy havi 27000 forintért, munkábajárás során most is, de rendszeresen koszos folyosón állva kell utaznom és az ülőhelyhez, továbbá a kultúrált utazáshoz való jogomat rendszeresen nem biztosítják. Milyen kompenzációt biztosít a MÁV ezért?
Tamás