Kedves MÁV Blog!
Tulajdonképpen magam sem értem, mi a fenének írok újra és újra. A MÁV a füle botját se mozgatja, az emberek állnak és szívnak.
Ma reggel fél nyolckor Rákoscsabán kb. 100 ember várja a 7.27-kor esedékes vonatot. Akik nem unták el a dolgot, még nyolckor is ott vannak.
8 óra 5 perckor a telefonos ügyfélszolgálat (nem ingyenes) azt mondja, hogy félórás késés várható. Arra megjegyzésre, hogy a félóra már nyolc perccel ezelőtt eltelt, és 5 perce már a következő vonatnak is itt kellene lennie, ami azt jelenti, hogy kihagytak egy menetrend szerinti járatot, szinte hallatszik a vállrándítás a vonal másik végéről.
Újra, és ki tudja hányadszor, szeretném megjegyezni, hogy a jegy (bérlet) megvásárlásával egy szerződés jön létre a MÁV és az utas között, amelyben a MÁV vállalja, hogy az utast a menetrendben megjelölt időben elviszi a menetrendben megjelölt helyre. Az utas 100 százalékig teljesíti fizetési kötelezettségét, a MÁV pedig még látszat-erőfeszítést sem tesz arra, hogy pontos legyen vagy legalább időben tájékozatást nyújtson a késésről és az elvárható kártérítésről - mondjuk ingyen napilap vagy kávé a várakozóknak, a jegy vagy bérlet ára arányos részének visszatérítése stb.
Petteri