MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

great magyar reality

2008. március 28. - georgejr
Ismét egy liftes...

Sziasztok vazzegosok,

Nem tudom, hogy ebben a témában márt írt-e nektek valaki, de gondoltam, hátha nem...valamikor tavaly gondolt egyet a Budapest Airport ZRt., és a MÁVval karöltve ripszropsz megvalósított egy kis vasútmegállót az egyes terminálnál. Azt most ne firtassuk, hogy a (külföldi) utazókat milyen látvány fogadja, ha felszállnak a szolnoki vonatra, most a gyalogosátjáró híd liftjeiről szeretnék szólni. A reptéren arról értesültem, hogy a liftek karbantartása a MÁV feladata. Amazok viszont december óta egy centit sem mozdulnak,sem fel, se le:D. Ugyan lépcsővel is fel lehet venni, de bőröndökkel? és mi van az idős emberekkel?Inkább menjenek át a síneken?Tökjó, hogy a great magyar reality ilyen korán fogadja az ideérkezőket...a terminál szép, a vasútmegálló elfogadható, de ez nem! Ti is égőnek találjátok ezt?

Üdvözlettel, egy lány, aki inkább 50 méterrel odébb átmegy a síneken:D

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr87400256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

winston01 2008.03.28. 11:53:27

OFF:

Ígérve volt egy poszt a Keleti karámjairól. Várható még az?

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.03.28. 12:08:22

persze:) csak a videoban arcokat kell takarni:)

Hotelier (törölt) 2008.03.28. 17:08:39

még mindig nem értem mi a baj a "karámokkal".Akinek nincs jegye, ne szálljon vonatra. Rokont, aki kikésér is beengednek ha ugyanazon a kapun megy kis...nincs semmi gond vele szerintem.

martinasz 2008.03.28. 20:43:27

Elnézést kérek én már nem szoktam ide írni de ezt mégsem bírom megállni! Kedves HOTELIER! az gond,hogy ez itt nagyaon nem müködik,illettve müködik csak nagy bosszuságot okoz,ez meg ugye snkit nem érdekel a MÁV részéröl! arrol van szó ha a kerepesi út felöl jössz a 80-as trolival nem tusz bemenni a pályaudvarra körbe le kell menni az aluljáróba 20 lépcső ott jegyet venni és ujabb 20 lépcső után visszamenni a csarnokba,és ez ugyanigy van a másik oldalon a thököly út felöl is!De mondjuk már van jegyed mert elóző nap megvetted! Nézzük ezt! kerepesi út 80-as troli felöl bemész megnézik ajegyet,de a hatvani szolnoki vonat az ellenkezö oldelrol indul az 1-5 vágányrol,tehát előre kell menned ott ujra megnézik ajegyet mintha érkezö lennél aztán aztán ugye visszafordulni a másik oldalon ott ujra megnézi mert csak igy jutsz el az 1-5 vágányhoz Na lassan közelitesz a vágányhoz de még elötted van ugye az átjáro a postánál hogy ott mi a helyzet azt majd hétfőn elmesélem,mert holnap reggel megyek Balssagyarmatra! joccakát!

dontals 2008.03.28. 21:03:10

A levélre reagálva: szerintem mindenki égőnek találja 5 milliárdért cserébe, leszámítva azt a néhány embert, aki tehet erről a helyzetről. De hogy mi került 5 milliárdba azon az átkozott megállón - amit utálnak az ott lakók, mert hangos a bemondó (:D) (épül a fal), nyáron utálják a turisták, mert az út feletti folyosó szellőzéséről elfeledkeztek a tervezésnél, a liftek nem működnek, és néhány hónap alatt ránézésre 10 évet amortizálódott - szóval hogy mi került ebben a slendrián munkában 5000 millió forintba, és ha már ennyibe került, akkor miért a jelenlegi formájában vegetál, azt talán a jó ég se tudja.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.03.29. 16:50:04

még az lesz jó amikor meglátjuk az 500 milliárdos metrónkat, hogy néz ki...

NGabor 2008.03.30. 01:42:58

Lehet, hogy előre össze lesz graffitizve, hogy ne legyen fetűnő.

6. alabardos · http://hatodikalabardos.blog.hu 2008.03.30. 07:16:31

Sziasztok!

A Ferihegyi megálló fedett átjárója különben is csak hajléktalan szállásnak jó.
Lehetett volna nyitott is, mert esőben két szarráázás között már úgy is mindegy...

Bár ezen már tavaly szeptemberben morogtam egy sort ( hatodikalabardos.freeblog.hu/archives/2007/09/05/Budapest_Budapest_te2/ )...

fénycsepp 2008.03.30. 19:53:47

az átjáróró melegéről direkt nem írtam, mert ugye ez egy MÁVos blog..és még nem említettem a hulladékot, ami tuti nem a hajléktalanok műve...

büdipeti 2008.03.31. 16:22:53

Sziasztok!

Szerintem egyrészt óriási égés mások előtt, másrészt a baj az, hogy ezt kell látnunk nap mint nap.
Ott konkrétan még nem jártam, de nem kell kimennem, mert hat évet vonatoztam főiskola és egyetem alatt.
Én sem nagyon vagyok aktiv ezen a blogon, de elszomorit amit látok, és sajnos nem csak a MÁV állapota ilyen aggasztó.
Különösképp elszomoritó épp most, miután hazajöttem Zágrábból tegnap, és egy más világba csöppentem. Egy koszosabb, büdösebb világba, amiről nem csak a MÁV tehet, hanem mindenki aki eltüri, tönkreteszi, szemeteli, firkálja, és nem szépiti - javitja.
Nem akarom tulragozni, de nagy az igénytelenség minden részről sajnos nálunk, és nem igazán látom a kiútat, bár még reménykedem.

qmiklos 2008.04.04. 20:02:38

Ez érdekes, mert én tavaly november első hétvégéjén utaztam a ferihegy 1-en és emlékszem rá, hogy használtam a liftet! Most sajnálom, hogy elromlott a lift. A fapad a megállóban teljesen tiszta volt még akkor és nem volt összefirkálva. Egyébként a firkálásról, taggelésről az a véleményem, hogy a firkálóknak a fejüknek van a baj. Mert nem önmagában a firkálás a baj, hanem a KÖZTULAJDON firkálása a gond. Vagyis ne firkáljon olyan helyekre, ahol nem szabad. Szóval ez itt a baj. Mo.n azt hiszi mindenki, hogy bármit meg lehet csinálni.
süti beállítások módosítása