Tényleg jó ilyet olvasni, és annak is nagyon örülök, hogy Márton nekünk is elküldte. Bizony nem kell mindig a fika. Legyen sok pozitív élmény!
Kedves Ügyfélszolgálat!
A mai napon (2008. március 10.) örömmel vettem igénybe 2535. számú vonatuk szolgáltatását Ferihegy és Budapest Nyugati pályauvar között.
A vonat, mely pontosan érkezett, minden kocsija valóban tiszta és esztétikus volt, nem csak belülről, hanem kívülről is (véleményem szerint ez a vonatokra ragadó - érthetetlen okból egy külföldi országban sem létező - eltávolíthatatlan olajos rozsda miatt ritkább). A Ferihegy megállóhelyen leszálló jegyvizsgáló hölgy az itt gyakori külföldi túristákat útba igazította. A szolgálatot teljesítő vezető jegyvizsgáló munkáját tisztességesen végezve minden állomás és megálló után (még a Zugló ény Nyugati közti rövid szakaszon is) kérte az új felszállók jegyeit. A nehéz csomaggal utazó hölgyeknek segített táskájuk leszedésében, figyelmeztette a rövidesen lejáró bérletű utasokat, egy idős hölgynek még a keresztrejtvényébe is belesegített. Kultúrált megjelenéséről és mosolygó, közvetlen modoráról lerítt, hogy munkáját örömmel végezte, méltóképpen képviselve társaságukat.
Gyakran van szerencsém Németország elővárosi vasútjain utazni, a mai napon volt szerencsém itthon is az S-Bahnhoz hasonló minőséget megtapasztalni. Az egyetlen fájó dolog számomra az, hogy egy ilyen esemény olyan kirívó, hogy egy társaságuknak való levél megírására sarkall. Ezúton köszönöm a vonat felkészítésében és közlekedtetésében résztvevő összes munktársuknak hogy nyugodt és kultúrált utazásomat biztosították. Remélem hogy a levélben megadott adatok alapján a járaton szolgálatot teljesítő jegyvizsgálók beazonosítása és dícsérteben részesítése lehetséges.
Üdvözlettel: Márton
Ui.: Levelemet ellenpéldaként másolatban az önökről - leggyakrabban a lehető legnagyobb megalapozottsággal - éles kritikát megfogalmazó megintallunkvazze.blog.hu szerkesztőinek is elküldtem, név nélkül való közzététel céljából.