Frappáns és lényegretörő levél!
Tisztelt Máv-Start!
A mai napon Dunakeszi -Gyártelepről 7.13-kor a Nyugatiba (pontosan) induló (2127-es) vonat a menetrend szerinti 7.34 helyett 7.50-kor ért be a Nyugatiba, 16 perces késéssel!!!
-Miért késett vonat?
-Milyen intézkedéseket tettek azért hogy ilyen még egyszer ne fordulhasson elő?
-Ki a felelős a vonat indokolatlan megállításáért?
-Milyen következményei vannak ha egy Máv alkalmazott indokolatlanul megállít egy vonatot?
Mivel a Máv-Start ISO minősítéssel rendelkezik, ennek megfelelően 10 napon belül szíveskedjenek elküldeni az elkészített 8D reportot a kidolgozott problémamegoldással és ellenintézkedéssel.
(Csatolva küldöm az ehhez szükséges leíró dokumentációt.)
Érdemi intézkedések hiányában a Gazdasági- és Közlekedési Minisztériumhoz fordulok a sorozatos, elégtelen szolgáltatás miatt.
Mielőbbi válaszukat várva:
Üdv:
T. Tibor