MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Visszatérítés? Persze...

2007. november 27. - georgejr
Hát ez kész. Szánalmas. Ennyit a korrektségről....

Tisztelt MÁV szerkesztőség,

2007. november 23. péntek, Sopronról igyekeztem Budapestre a páromhoz a 911/936-os Kékfrankos/Alpokalja IC-vel, mint ahogy ez kéthetente lenni szokott.
A 21:48-as érkezés helyett sikeresen bedöcögtünk 22:18-ra a Keleti pályaudvarra. Felpillantottam a vasútállomás órájára-illetve a sajátomra- és mivel a késés -még barátok közt is- kétszer annyi mint a MÁV által előírt 15 perces határ, sietve mentem le a jegypénztárokhoz, hogy visszaváltsam az IC helyjegyet. A pénztároshölgy persze nem így gondolta, csak annyit közölt, hogy azt a "felsőbb utasítás kapta" h. nem válthatja vissza a jegy helyjegy árát.

Én -mint később kiderült naívan- rögtön azt hittem, hogy a hölgy rendelkezik téves információkkal, ezért az ügyeletes tiszthez fordultunk (a kilencedik vágány mellett lévő irodában). Itt a bent dolgozó hölgy közölte a felhalmozódott kisebb tömeggel, hogy vágányzár miatt a vonat 21:58-ra volt kiírva nem 48-ra.

És itt jött a meglepetés, amire nem számítottunk: a MÁV szerint a 22:18kor beért vonat már a Keletiben volt 22:13 -kor, tehát pont 15 perces volt a késés, így NEM JÁR VISSZATÉRÍTÉS!
Próbáltuk elérni az ügyeletes tiszt felettesét, de kérésünkre se nem jött le beszélni velünk, se nem vette át a telefont, csak annyit üzent, hogy nem fizetnek vissza semmit.
A telefonbeszélgetés után az irodában dolgozó hölgy odadobta elénk a "panaszkönyvet", hogy tessék ide lehet beírni, ha nem tetszik a dolog, de mellkesen odavette hogy "úgyse történik semmi".
Szóval így kell kimagyarázni egy fél órás késést, köszönjük MÁV.

Üdvözlettel:
XX / Sopron

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr38242070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bari6 2007.11.27. 12:46:49

Ez a MÁVHOZ méltó magatartás...és még ilyen munkaerőt védi meg a szakszervezet...nevetséges!

Fedup Sári 2007.11.27. 13:54:53

Bari6: Illetve viszont, az ilyen céget fedezik a munkavállalói.

XX, nem cseréltetek telefonszámot a többi hoppon maradt utassal? Akkor lehetne perelni...
Amúgy, az ilyen esetekből teljesen egyértelmű, hogy _A_ _F_O_R_G_A_L_M_I_ _N_A_P_L_Ó_K_A_T_ _M_E_G_H_A_M_I_S_Í_T_J_Á_K_ _A_ _M_Á_V_N_Á_L_, ami ugye nem polgári jogi kategória, mint a vissza nem térítés. Emiatt a közlekedési hatóságnál kellene eljárást kezdeményezni. Tapasztalatom alapján ők valóban lefolytatnak valamiféle vizsgálatot, eljárnak az ügyben. Ha más eredmény nincs is, legalább szív a máv is egy kicsit.

Tibee 2007.11.27. 15:24:13

Egy nagy lóf*sz kell az összes mávos dolgozó seggébe, nem sztrájk, kivéve a lelkiismeretesen dolgozókat! Csak sajnos egyre kevesebb van belőlük, mert pket biztos elbocsájtják.
Gaskó Istvánnak is nyugodtan el lehet küldeni ezeket szerintem, csak hogy lássa kiket akar annyira megvédeni!
süti beállítások módosítása