Sajnos továbbra is az a tapasztalat, hogy a kocsik vagy irgalmatlan hidegek, vagy ingyér szauna van.
Kedves Blogszerző,
Kedves Blogszerző,
az alábbi eset nyilván mindennapos a MÁV történetében, de gondoltam Önnel is megosztom azt a levelet, amit az imént küldtem el nekik.
Üdvözlettel,
DH
Tisztelt Szolgáltató,
2007. november 10-én szombaton utaztam Budapest Keleti pályaudvarról Fertőszentmiklósra a 10 óra 45 perckor induló gyorsvonattal.
A fülkében egyáltalán nem volt fűtés, ami az időjárásra és az út hosszúságára való tekintettel azt hiszem meglehetősen nagy felelőtlenség az utazóközönséggel szemben.
A 3090 Ft-os jegyért cserébe jogosan várhatom el, hogy a kocsik tiszták legyenek, működjön bennük a fűtés, és ha már egyszer nemdohányzó szerelvényről van szó, ne kelljen cigarettacsikkeket találnom az utasfülkében.
Másnap, 2007. november 11-én a Fertőszentmiklósról 14 óra 49 perckor induló gyorsvonattal érkeztem vissza a fővárosba, amikor is szintén nem működött megfelelően a fűtés a vonaton. A gyorsvonat közel 40 percet állt Győrben. Ilyen alapon nem igazán értem, hogyan nevezhető ez a szerelvény gyorsvonatnak... Tatabányától ráadásul mindenhol megállt, gyakorlatilag átvedlett személyvonattá - egyik pillanatról a másikra. Budapestig többször álltunk 10 perceket a nyílt pályán. Győr után már egyáltalán nem találkoztam kalauzzal, így meg sem tudtam kérdezni tőle, vajon mi az oka annak, hogy közel egy órás késéssel érkeztünk meg a Keleti pályaudvarra.
Arra már ki sem térek, hogy 6180 Ft-ból kényelmesen megjárja az ember mondjuk Bécset, oda vissza, kulturált, tiszta és pontosan közlekedő vonatokkal.
Az már eszembe sem jutott, hogy a Keleti pályaudvaron reklamáljak, esetleg kártérítést követeljek, hiszen nagy valószínűséggel semmiféle érdemi magyarázattal nem tudtak volna szolgálni.
Bízom abban, hogy idővel képesek lesznek javítani a szolgáltatások színvonalán.
Üdvözlettel,
DH