MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Esőpárduc hadakozik

2007. július 20. - georgejr
Esőpárduc nem hagyta annyiban a múltkorit. Megpróbálta lebírkozni a polipot. Reméljük a hosszú mérkőzés után az Ő kezét emeli magasba a bíró....

Kedves Blog,
 
a 'Másfél órás késés az év legmelegebb napján' c. post újabb fejleményéről írok. Miután két napig nem kaptam választ sem a MÁV-tól, sem a minisztériumtól, felhívtam ezt a két helyet, hogy érdeklődjek az ügy felől. (A 30 napos rizsa számomra nem elfogadható határidő, de ez csakis az én bajom, minden bizonnyal az is marad.) A minisztériumot nem sikerültelérnem a weboldalukon feltüntetett telefonszámon, ezért a MÁV üfsz számát hívtam.

Kérdésemre a hölgy annyit tudott mondani, hogy ő nem lát bele a panaszrendszerbe, a levél a panszosztályon van és ők 30 nap múlva fognak válaszolni. Többszörös kérésre sem volt hajlandó adni egy elérhetőséget a panaszosztályhoz, hanem csak azt szajkózta, hogy náluk van az ügy.

Mintegy véletlenül szóba került a MÁV üfsz e-mailcíme: eszrevetel@mav-start.hu. Hoppá, mondom, a MÁV weboldalán még mindig az eszrevetel@mav.hu cím van feltüntetve. A hölggyel egyesült erővel végigböngésztük az oldalt, és két helyen ezt a két különböző címet találtuk. Kérdésemre, miszerint az eszrevetel@mav.hu nem is él már, nem tudott válaszolni. Csak annyit mondott, hogy a helyes e-mailcím a mav-startos.

Hát jó, mondom, ezen ne múljék, fogtam és továbbítottam a (blogon is megjelent) panaszlevelemet a mav-startos e-mailcímre. És láss csodát, mailerdaemon azonnal visszadobta... delivery failure. A mavos cím ki tudja, él-e még, a mav-startos pedig alapból nem működik. Szép munka! Így kell 0%-ra hozni az ügyfélpanaszokat!

Szóval így gondoskodikk a MÁV- Start (amely, barátom találó megjegyzése szerint inkább a MÁV- Stop nevet érdemelte ki) arról, hogy az utasok panaszai véletlenül se találjanak célba. Ezzel azt szeretnék elérni, hogy a panaszlevelek féltéglára göngyölt papíron érkezzenek be az igazgatóság ablakán?

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr20121708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedup Sári 2007.07.20. 20:10:33

Továbbra is hajrá Réka!

Az eszrevetel@mav.hu címnél sokkal viccesebb az elnokvezerigazgato@mav.hu, hogy miert, azt majd megírom egyszer, de most sokkal fontosabb friss történetet szeretnék továbbítani a blogra, és lesz vagy fél óra bepötyögni. Még mielőtt elvisznek a rendőrök...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2007.07.20. 20:57:49

hehe ez a cím, hogy elnokvezerigazgató szerintem alapból kamu és csak a látszat kedvéért van kint... ehhez tartozik egy régebbi panaszküldés a MÁV-hoz, amikor dühömben és egy kis kacsintással az 'atyauristen@mav.h'-t is becécéztem a levélbe. Az aggasztó az, hogy a levél nem jött vissza azzal, hogy nem létezik ilyen címzett :D

estvanka 2007.07.21. 08:15:51

mjumm akkoriban megkaptam a leveled, de még nem értem rá válaszolni, mert időközben megteremtettem a Start-ot :-)))

tucsike 2007.07.25. 21:51:40

hello, én a tel.számjukat hívtam, de ott a büntetésemre azt válaszolta egy kedves kiscsaj, hogy a kallertől fűgg, hogy ki fizietetti- e azt a 16 ft-ot ami hiányzik (mert 25 km-es helyett 20 km-es retur jegyet vettem és 90 os volt kemény 60 ft) vagy van olyan bunkó és ír egy 6000 ft-os büntetést, és nem is mondta a kaller, hogy a helyszínen olcsóbb
süti beállítások módosítása