Esőpárduc nem hagyta annyiban a múltkorit. Megpróbálta lebírkozni a polipot. Reméljük a hosszú mérkőzés után az Ő kezét emeli magasba a bíró....
Kedves Blog,
Kedves Blog,
a 'Másfél órás késés az év legmelegebb napján' c. post újabb fejleményéről írok. Miután két napig nem kaptam választ sem a MÁV-tól, sem a minisztériumtól, felhívtam ezt a két helyet, hogy érdeklődjek az ügy felől. (A 30 napos rizsa számomra nem elfogadható határidő, de ez csakis az én bajom, minden bizonnyal az is marad.) A minisztériumot nem sikerültelérnem a weboldalukon feltüntetett telefonszámon, ezért a MÁV üfsz számát hívtam.
Kérdésemre a hölgy annyit tudott mondani, hogy ő nem lát bele a panaszrendszerbe, a levél a panszosztályon van és ők 30 nap múlva fognak válaszolni. Többszörös kérésre sem volt hajlandó adni egy elérhetőséget a panaszosztályhoz, hanem csak azt szajkózta, hogy náluk van az ügy.
Mintegy véletlenül szóba került a MÁV üfsz e-mailcíme: eszrevetel@mav-start.hu. Hoppá, mondom, a MÁV weboldalán még mindig az eszrevetel@mav.hu cím van feltüntetve. A hölggyel egyesült erővel végigböngésztük az oldalt, és két helyen ezt a két különböző címet találtuk. Kérdésemre, miszerint az eszrevetel@mav.hu nem is él már, nem tudott válaszolni. Csak annyit mondott, hogy a helyes e-mailcím a mav-startos.
Hát jó, mondom, ezen ne múljék, fogtam és továbbítottam a (blogon is megjelent) panaszlevelemet a mav-startos e-mailcímre. És láss csodát, mailerdaemon azonnal visszadobta... delivery failure. A mavos cím ki tudja, él-e még, a mav-startos pedig alapból nem működik. Szép munka! Így kell 0%-ra hozni az ügyfélpanaszokat!
Szóval így gondoskodikk a MÁV- Start (amely, barátom találó megjegyzése szerint inkább a MÁV- Stop nevet érdemelte ki) arról, hogy az utasok panaszai véletlenül se találjanak célba. Ezzel azt szeretnék elérni, hogy a panaszlevelek féltéglára göngyölt papíron érkezzenek be az igazgatóság ablakán?
Réka
Kérdésemre a hölgy annyit tudott mondani, hogy ő nem lát bele a panaszrendszerbe, a levél a panszosztályon van és ők 30 nap múlva fognak válaszolni. Többszörös kérésre sem volt hajlandó adni egy elérhetőséget a panaszosztályhoz, hanem csak azt szajkózta, hogy náluk van az ügy.
Mintegy véletlenül szóba került a MÁV üfsz e-mailcíme: eszrevetel@mav-start.hu. Hoppá, mondom, a MÁV weboldalán még mindig az eszrevetel@mav.hu cím van feltüntetve. A hölggyel egyesült erővel végigböngésztük az oldalt, és két helyen ezt a két különböző címet találtuk. Kérdésemre, miszerint az eszrevetel@mav.hu nem is él már, nem tudott válaszolni. Csak annyit mondott, hogy a helyes e-mailcím a mav-startos.
Hát jó, mondom, ezen ne múljék, fogtam és továbbítottam a (blogon is megjelent) panaszlevelemet a mav-startos e-mailcímre. És láss csodát, mailerdaemon azonnal visszadobta... delivery failure. A mavos cím ki tudja, él-e még, a mav-startos pedig alapból nem működik. Szép munka! Így kell 0%-ra hozni az ügyfélpanaszokat!
Szóval így gondoskodikk a MÁV- Start (amely, barátom találó megjegyzése szerint inkább a MÁV- Stop nevet érdemelte ki) arról, hogy az utasok panaszai véletlenül se találjanak célba. Ezzel azt szeretnék elérni, hogy a panaszlevelek féltéglára göngyölt papíron érkezzenek be az igazgatóság ablakán?
Réka