MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Szőnyeg kapott választ:)

2007. július 03. - georgejr
Múltkori postunkban említettük Szőnyeg bringás kalandját a vonaton. Kiraktuk és máris válaszoltak. Ennek most nagyon örülünk!

Szia!
A múlt héten tetted fel a történetemet az oldaladra. Június 28-ai postabélyegzővel, ajánlott levélben már meg is jött a válasz.
Nem jogosítottak fel ugyan, hogy a levelüket feltegyem a netre, de szerintem ez részükről teljesen vállalható. Úgy érzem a korrektség is megkívánja. Jár a "pirospont" a gyors válaszért, meg én végülis a válaszuk tartalmát is elfogadom.
Szót fogadok és a jövőben elégedett utas leszek... :D
Üdvözlettel:
"Szőnyeg"


Íme a válaszlevél:
 


Tisztelt XY Úr, Kedves Utasunk!

Köszönettel vettük Társaságunk részére megküldött észrevételét. Megkeresését kivizsgáltuk, mellyel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

Társaságunk a személyszállító vonatok többségén — a „kerékpár" képszimbólummal megjelölt kocsikban — biztosítja az utas őrizetében a kerékpárszállítást.

Az utas kerékpárral együtt történő utazásainál a biztonságos le- és felszállásra, elhelyezésre vonatkozó ajánlásokat a vasút tájékoztatói tartalmazzák.

Ön a vonatra való felszállást személyzet nélküli megállóhelyen kezdeményezte, ahol a vonatok menesztése a vonatszemélyzet által történik. Az említett vonaton szolgálatot teljesítő jegyvizsgáló személyes meghallgatáson előadta, hogy „Debrecen-Csapókert megállóhelyen nem észlelt a vonatra felszállni akaró kerékpáros utast. Az utasforgalom minimális volt, észre kellett volna vennie, ha a peron mellett akart volna felszállni a vonatra."

Őszintén sajnáljuk, és elnézését kérjük a kialakult helyzetért. A hasonló kellemetlenség elkerülése érdekében kérjük, hogy a további utazásainál határozott mozdulattal jelezze a szolgálatot teljesítő dolgozónk felé a felszállási szándékát.

Jegyvizsgálónk figyelmét felhívtuk a körültekintő, utasításszerű munkavégzésre, valamint a megfelelő szolgáltatói magatartás tanúsítására.

Alapvető célkitűzésünk az utazóközönség igényeinek megfelelő szolgáltatás kialakítása, ezért a szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételét köszönjük, az Önt ért kellemetlenségért szíves elnézését, tájékoztatásunkkal kapcsolatban pedig megértését kérjük.

Köszönjük megkeresését, s reméljük, a jövőben elégedett utasaink között üdvözölhetjük. Nyíregyháza, 2007. június 27.

Tisztelettel:

XY

értékesítési osztályvezető

MÁV ZRt. SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI ÜZLETÁG TERÜLETI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI KÖZPONT

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr81110816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T. bátya 2007.07.09. 13:08:09

Még a "szolgálatot teljesítő jegyvizsgálót" is meghallgatták! Személyesen! Bezzeg, amikor én érdeklődtem, hogy nem várt meg az utolsó csatlakozás, és ezért esetleg seggbe rúgnak-e valakit, akkor szó sem volt ilyesmiről. Lehet, hogy ott a hunyó már nagy pozícióban lévő ember volt. Pl. "ügyeletes forgalmi tiszt".
Szóval csak annyi, hogy a ranglétra alján lévőket esetleg még meg is dorgálják... De feljebb?

Hogy én milyen egy rosszindulatú köcsög vagyok...
süti beállítások módosítása