Szia!
A múlt héten tetted fel a történetemet az oldaladra. Június 28-ai postabélyegzővel, ajánlott levélben már meg is jött a válasz.
Nem jogosítottak fel ugyan, hogy a levelüket feltegyem a netre, de szerintem ez részükről teljesen vállalható. Úgy érzem a korrektség is megkívánja. Jár a "pirospont" a gyors válaszért, meg én végülis a válaszuk tartalmát is elfogadom.
Szót fogadok és a jövőben elégedett utas leszek... :D
Üdvözlettel:
"Szőnyeg"
Íme a válaszlevél:
Tisztelt XY Úr, Kedves Utasunk!
Köszönettel vettük Társaságunk részére megküldött észrevételét. Megkeresését kivizsgáltuk, mellyel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
Társaságunk a személyszállító vonatok többségén — a „kerékpár" képszimbólummal megjelölt kocsikban — biztosítja az utas őrizetében a kerékpárszállítást.
Az utas kerékpárral együtt történő utazásainál a biztonságos le- és felszállásra, elhelyezésre vonatkozó ajánlásokat a vasút tájékoztatói tartalmazzák.
Ön a vonatra való felszállást személyzet nélküli megállóhelyen kezdeményezte, ahol a vonatok menesztése a vonatszemélyzet által történik. Az említett vonaton szolgálatot teljesítő jegyvizsgáló személyes meghallgatáson előadta, hogy „Debrecen-Csapókert megállóhelyen nem észlelt a vonatra felszállni akaró kerékpáros utast. Az utasforgalom minimális volt, észre kellett volna vennie, ha a peron mellett akart volna felszállni a vonatra."
Őszintén sajnáljuk, és elnézését kérjük a kialakult helyzetért. A hasonló kellemetlenség elkerülése érdekében kérjük, hogy a további utazásainál határozott mozdulattal jelezze a szolgálatot teljesítő dolgozónk felé a felszállási szándékát.
Jegyvizsgálónk figyelmét felhívtuk a körültekintő, utasításszerű munkavégzésre, valamint a megfelelő szolgáltatói magatartás tanúsítására.
Alapvető célkitűzésünk az utazóközönség igényeinek megfelelő szolgáltatás kialakítása, ezért a szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételét köszönjük, az Önt ért kellemetlenségért szíves elnézését, tájékoztatásunkkal kapcsolatban pedig megértését kérjük.
Köszönjük megkeresését, s reméljük, a jövőben elégedett utasaink között üdvözölhetjük. Nyíregyháza, 2007. június 27.
Tisztelettel:
XY
értékesítési osztályvezető
MÁV ZRt. SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI ÜZLETÁG TERÜLETI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI KÖZPONT