Tisztelt Zsibrita György Úr,
Kedves MÁV Blogger!
Megtisztelő számunkra, hogy saját elhatározása alapján, időt és energiát nem kímélve, foglalkozni kíván a vasút mindennapjaival, és ehhez elektronikus fórumot is létrehozott. Nagyon köszönjük továbbá, hogy az Önnek megküldött, Utasainktól érkező megkereséseket továbbítja részünkre. Társaságunk számára nagyon fontosak az Utasainktól érkező megkeresések. A személyszállító vasút figyel a szolgáltatásait igénybe vevők véleményére, hisz azokat megismerve tudja fejlesztési irányait meghatározni, esetleges gyengeségeit orvosolni.
Társaságunk a fentiek értelmében több lehetőséget is biztosít arra, hogy Utasaink észrevételeiket megküldhessék részünkre. Erre e-mailen az eszrevetel@mav.hu elérhetőségen, postai úton a Központi Ügyfélszolgálat 1426 Budapest Pf.:56-os címén, telefonon a MÁVDIREKT 06 40 49 49 49-es kékszámán, valamint állomási észrevétel lapi bejegyzéseken keresztül biztosítunk lehetőséget. Mint látható, Társaságunk nyitott Utasaink megkeresései előtt. Minden megkeresésre válaszolunk (ez alól egyedül azok a levelek képeznek kivételt, amelyek stílusuk, esetleges trágár szóhasználatuk miatt nem igénylik a válaszadást), a megkereséseket kivizsgáljuk, és felmerült kellemetlenség esetén lehetőségeink függvényében mindent megteszünk a probléma ismételt előfordulásának megakadályozására, adott helyzetben pedig kompenzáljuk utasainkat az őket ért sérelmek miatt. A fentieken túlmenően számos dicsérő, pozitív észrevétel is érkezik levelesládánkba.
Örömmel vesszük az Ön egyéni észrevételeit, személyes utazási tapasztalatain alapuló véleményét, közérdekű bejelentéseit, kérdéseit is. Az sincs ellenünkre, amennyiben a hozzánk és Önnek egyaránt megküldött észrevételeket – természetesen a levélíró beleegyezése esetén – válaszlevelünkkel együtt honlapján nyilvánosságra hozza (erre talán többször is sor került már). Az ilyen típusú egyéni megkeresésekre készséggel válaszolunk, sőt kérjük, hogy a fentiekben felsorolt elérhetőségeinket weboldalán is feltüntetni szíveskedjen, hogy utasaink dolgát megkönnyítsük abban, hogy véleményüket elmondhassák, megküldjék nekünk. Amennyiben az elmúlt időszakban továbbított megkereséseket, az azokat ténylegesen megélő utasok elérhetőségeink bármelyikére eljuttatják, úgy a válaszadásnak szintén nem lesz akadálya.
Itt említenénk meg, hogy nagyra értékeljük az Ön tájékoztató, informáló tevékenységét, épp ezért optimális kapcsolat kiépítésére törekszünk Önnel. Ennek értelmében egy személyes találkozóra hívnánk meg Önt, amennyiben lehetséges, úgy a találkozó helye Budapesten, Társaságunk Kerepesi úti központjában lenne miután lezajlottak az önálló vállalattá alakulásunkkal kapcsolatos legfontosabb teendők. Kérjük adja meg elérhetőségeit és hamarosan keresni fogja Ügyfélszolgálatunk, hogy a megbeszélés időpontját egyeztessük, és a további elképzelésekről szót váltsunk.
További munkájához erőt és egészséget kívánva, üdvözlettel:
A MÁV Személyszállítás Ügyfélszolgálata
Végre reagált MÁV
Levelet hozott gugli. Örömmel vettük a MÁV jelen levelét. Végre talán elindul a kétirányú kommunikáció. A fejleményekről tudósítunk. Bízom benne, hogy ez a kezdeményezés tényleg eléri a célját!