MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Piros lámpa, összefirkált jegy

2007. június 25. - georgejr
Zsolt küldött ma reggel két sztorit. Nem fűzünk hozzá semmit, csak annyit, hogy ne firkáljatok mókás dolgokat a jegyekre, mert nem szeretik a vonatos nénik, bácsik.

"Szia!

Érdeklődéssel figyelem egy ideje a blogot. Jómagam sokáig lelkes
vasútbarát voltam. Vonattal jártam dolgozni, mígnem megszűnt a
Józsefvárosi pályaudvar, és KöKi-be vitték a vonatokat. Ez volt az
utolsó csepp a pohárban. Két történetet ajánlok a figyelmedbe.

1. Ha a lámpa piros, a vonat már nem tud megállni
Ez volt a szlogen annak idején, mikor mentek a népnevelő kis filmecskék
a TV-ben. Az igazság kicsit más. A konkrét példa Dunaharasztiról
származik, de gondolom máshol is így van ez. A helyszín egy fénysorompós
vasúti átjáró, közel az állomáshoz. A lámpa pirosra vált, az autós
megáll, és remekül belátja a peronokat, ahol ácsorognak a vonatra
várakozók. A vonat ekkor még be sem ért az állomásra, de már közeledik.
Megáll, felveszi az utasokat (mint tudjuk, ha a lámpa piros,a  vonat már
nem tud megállni...), majd szép lassan elindul és csigatempóban elhalad
a közben szép hosszúra fejlődött kocsisor előtt. Apróság, de rendkívül
bosszantó nap mint nap.

2. Az összefirkált jegy
Egy éve történt, hogy vidéken voltam, 200 km-re Pesttől. A párom
pénteken jött volna utánam vonattal, már megvette a jegyet. Aznap
hajnalban besurrantak a lakásba, és az ágya mellől ellopták a táskáját.
Mint később kiderült, egy sarokkal arrébb az "értéktelen" dolgokat
kiborították belőle a földre. Délelőtt egy környéken lakó néni
megtalálta a közalkalmazottaknak akkor még járó MÁV igazolványt. Azon
rajta van a tulaj neve és munkahelye... Vette a fáradságot, a
tudakozótól megkérdezte a telefonszámot, és megpróbálta a páromat
elérni, ami a munkatársakon keresztül sikerült is. Elkövette azonban azt
a hibát, hogy a telefonszámot az igazolvány melletti vonatjegy aljára
írta fel. Akkor én már úton voltam vissza, az utazás ezzel okafogyottá
vált. Az újabb hidegzuhany akkor érte szegényt, amikor megpróbálta
visszaváltani a jegyet. Nem lehetett, mert "össze van firkálva". Még meg
is értettem volna, ha az a bizonyos firka (egy telefonszám) eltakart
volna a jegyen bármilyen feliratot, amely nehezítette volna bármilyen
adat elolvasását, de nem. Nyilván egyszerűbb volt rúgni még egyet abba,
akit aznap már épp elég baj ért. A következő héten írtam egy e-mailt az
ügyfélszolgálatnak, amelyben próbáltam kőszívüket meglágyítani, de az
elmúlt egy év nem volt elegendő arra, hogy válaszra méltassanak.

Üdvözlettel,
Zsolt"

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr32105768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása