Íme:
Röhög a vakbelünk. Amikor a takarítós post született már régen elmúlt május 29. És a munka továbbra is a nullával egyenlő.Tisztelt XY,
Kedves Utasunk!
Köszönettel vettük a MÁV ZRt. részére megküldött észrevételét, mellyel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
Egy újfajta rendszerszemléletben gondolkozunk a kocsitisztítás terén. Ez egy olyan követelményrendszer, amely az utasok elvárásaihoz jobban igazodó, a mostaninál szigorúbb ellenőrző- és értékelő struktúrát takar.
A rendszer átalakításának legfőbb oka a kocsik tisztasági állapotára vonatkozó utaspanaszok nagy száma. Felmérést készítettünk utasaink körében, hogy megismerjük a tisztasággal szemben támasztott elvárásaikat. Az új, szigorú követelményrendszert az Ő igényeiknek megfelelően és más európai vasúttársaságok tapasztalatait felhasználva alakítottuk ki.
2006-ban közbeszerzési eljárást hirdettünk, melynek kiírásakor a fent említett szempontokat tartottuk szem előtt. Az országot öt területre osztottuk fel, a jelentkezők ezen területekre külön-külön adhatták be pályázataikat.
Az eredményesen zárult a tendernek köszönhetően a nyertes vállalkozók 2007. május 29-én léptek munkába.
A régió kocsijainak takarítását végző cégtől elvárjuk, hogy a megrendelt munkákat az új Tisztítási Előírásban meghatározott követelmények maradéktalan betartásával végezzék. Bízunk benne, hogy a változások minden utasunk megelégettségéhez vezetnek.
Köszönjük észrevételét, reméljük a jövőben elégedett utasaink között üdvözölhetjük.
Üdvözlettel:
XY
Ügyfélszolgálati szakelőadó
Köszönjük Kedves Szakelőadó a kimerítő sablon választ...