Kedves MÁV blog!
Ma reggel felháborító viselkedéssel állt hozzám, a kedves MÁV. Gyáli megállóban szálltam fel, pont addigra értem a Desirohoz, mire beállt az állomásra. Mint ennél az állomásnál lenni szokott, az élő jegykiadás ellenére MINDIG a kalauz szívesen kiszolgált jeggyel, melyet Kőbánya-Kispestig váltottam meg.
Kis idő elteltével érkezett hozzám egy jegyvizsgáló nőszemély, aki jegyemet elkérve megkérdezte, hogy Gyál állomástól utazok-e, mire igennel válaszoltam. Kijelentette, hogy ott van jegykiadás és vad telefonálásokba kezdett. Megkérdeztem, hogy ugye nem a fülem hallatára szeretné megalázni kollégáját, mire azt a választ kaptam, hogy érvényes jegyem ellenére megbüntet a szokásos 2500Ft-ra.
Ennek hallatára azonnal lepattantam a vonatról, de előtte elkértem az Ő és a kalauz azonosítószámát is, mellyel be fogom őket panaszolni. Nem szép szavakkal váltam el tőlük, mert felháborodtam, hogy mégis hogyan merészelik megbüntetni az érvényes jeggyel utazó embert, mire utánam küldte a közterületeseket. Már lelki szemeim előtt leforgott, hogy én leszek az új internetes video sztárja, akit épp meghurcolnak az utcán! A nő álláspontjában is volt igazság, de egy belső malőr miatt, nem hagyom magam megbüntettetni.
Miért ragaszkodik foggal körömmel a MÁV ahhoz, hogy a jegypénztárban váltsam meg a jegyem? Ha az utolsó pillanatban érek a vonathoz, ez lehetetlen! Mikor megkérdeztem a nőt, hogy ha nem tudok jegyet váltani, mert különben lekésem a vonatot, akkor a MÁV miért esik el inkább a jegyem árának bevételétől (ahelyett, hogy kiszolgálnának a vonaton), hiszen mint minden vállalat, itt is a pénz a lényeg. A válasz az volt, hogy ezért büntetne meg.
Felháborító!!! Az egyik úriember utas is mellém állt az ügyben, tehát legalább a magyar birka faktor nem volt jelen. Egy ilyen zilált, szabálytalan, gagyi cég ugrál a szabályain, ahelyett, hogy örülnének, hogy őket veszem igénybe, mikor a BKV is azonos menetidővel, kulturált új és gyakran tiszta buszokon szállítana munkába, fekália és húgy szag terjengése nélkül.
Egzee