MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Tapadás havon

2019. december 31. - Vittore

A tapadást úgy kell meghatározni, mint „egy kerék vagy gumiabroncs azon képessége, hogy csúszó nélkül tartsa a talajt”. Ez különösen akkor fontos, ha a felületek csúszók, mint például havas vezetéskor.

Miért fontos a tapadás?

A gumiabroncsok felelősek azért, hogy a jármű energiáját az útburkolatba továbbítsák, és a folyamat során az autó továbbmozdítása. Minél jobb a tapadás, annál jobb a tapadása.

A gumiabroncsok tapadását megvizsgálják és megvizsgálják képességüket mind száraz, mind nedves körülmények között, mivel egyes futófelületek és vegyületek kiemelkednek a száraz, míg mások jobban teljesítenek nedves és télies körülmények között.

A tapadást leginkább télen lehet fenntartani, amikor a jég és a hó az útburkolatot csúszássá és nehezebbé teszi.

Tovább

Miért olyan népszerű ma a havidíjas keresőoptimalizálás?

A havidíjas keresőoptimalizálás egyre népszerűbb Magyarországon, egyre több vállalkozás választja a SEO eme formáját. De vajon miért keresik ennyien, és mit lehet vele elérni? Ezt a kérdést járjuk körbe ebben a cikkben.

A havidíjas keresőoptimalizálás olyan állandó feladatot jelent, amikor egy SEO szakértő rendszeresen egy adott weboldalon dolgozik. Mivel folyamatos munkavégzés történik, így a havonta megírt szövegek és felépített linkek ereje összeadódik, és komoly SEO előnyt ad.

A népszerűsége abban rejlik, hogy viszonylag hamar visszahozza a befektetett költségeket, és Magyarországon még a külföldi piacokhoz képes jóval könnyebb eredményeket elérni. Az online kereskedelem kilőtt, minden vállalkozásnak saját weboldala van, így égető szükség van a jó SEO-ra is.

Tovább

Hagyjátok egymást élni

peace.png

Tegnapi bejegyzésünk nagy port kavart, egy beküldőnk mesélte el történetét. Késve ért a vonathoz, felszállt jegy nélkül, majd a kalauz adott neki jegyet. Később jött egy céges ellenőr, és meg akarta büntetni az utast, mert a vonaton vett jegyet, mikor az állomáson is lehetősége lett volna rá. Ráadásul valószínűleg a jegyet vonaton kiadó jegyvizsgálót is meg akarta hurcolni, mivel a beszámoló szerint az ellenőr vad telefonálgatásba kezdett.

Egyik hozzászólónk szólta ezt hozzá:

Komolyan ekkora szabálykövető erkölcsrendészet van otthon? Higyjük már el szerencsétlen poszternek, hogy sprintelt a vonatért. A kaller adott neki jegyet, mindenki boldog.

Nehogy már az utas tegyen szívességet! Ha a MÁV azt akarja, hogy ne a kallertől vegyünk, akkor legyen mondjuk 300 forinttal drágább a kallernál. De lehessen venni. Ha meg nem jön a kaller, akkor ne az utas legyen már a geci, talán a MÁV oldja meg, hogy igenis jöjjön. Méghozzá mosolyogva, nem pálinkaszagúan, nem "utálom ezt a melót" arckifejezéssel. Ugye, az utasból élnek, elvileg.

Higyjétek el, sokkal boldogabb lesz az ország, ha hagyjátok egymást élni!

Tovább

Nem hagyom magam megbüntetni

jegyek_1.jpg

Kedves MÁV blog!

Ma reggel felháborító viselkedéssel állt hozzám, a kedves MÁV. Gyáli megállóban szálltam fel, pont addigra értem a Desirohoz, mire beállt az állomásra. Mint ennél az állomásnál lenni szokott, az élő jegykiadás ellenére MINDIG a kalauz szívesen kiszolgált jeggyel, melyet Kőbánya-Kispestig váltottam meg.

Kis idő elteltével érkezett hozzám egy jegyvizsgáló nőszemély, aki jegyemet elkérve megkérdezte, hogy Gyál állomástól utazok-e, mire igennel válaszoltam. Kijelentette, hogy ott van jegykiadás és vad telefonálásokba kezdett. Megkérdeztem, hogy ugye nem a fülem hallatára szeretné megalázni kollégáját, mire azt a választ kaptam, hogy érvényes jegyem ellenére megbüntet a szokásos 2500Ft-ra.

Tovább

Örüljek, amiért nem órákat késett a vonat

keses_1.jpg

Sziasztok!

Valószínű már röhejes a már megint késik a máv sztori, de gondoltam megosztom veletek ami ma történt.

Ma Dunaújvárosból Budapestre akartam jönni (illetve jöttem is...) a 16:34-kor induló vonattal. Az állomásra már jó előre kiértünk a férjemmel mivel bicikli is volt velem, gondoltam jobb, ha előbb ottvagyunk, rendesen és időben fel tudjuk tenni a kerékpárt a vonatra.

Miután megvettük a jegyeket volt még 15 percünk a vonat tervezett indulásáig. 16:34-kor kellett volna indulnia.

16:30 volt, mikor bemondták a hangosbemondóban,hogy a vonat előreláthatólag 25 percet késni fog. Szenzációs! Aszalódjunk a 40 fokban tovább. Mindegy.

Tovább

Rossz bérletet adott az automata

ticket.jpg

Kedves Új MÁV blog,

A következő bérletvásárlásos történetemet szeretném megosztani veletek:

2015.07.06-án reggel félhavi bérletet szerettem volna vásárolni a ceglédi vasútállomás egyik jegy automatájából.
A történet többis része a MÁV-al folytatott levelezésne.

Ezt a panaszlevelet küldtem 2015-07-06-án reggel:

Tovább