MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Kerékpárral hazafelé

2012. augusztus 06. - Vittore.

Mindig vannak az évszaknak megfelelő slágertémák - mivel most nyár van, így teli a postafiókunk a klímával kapcsolatos levelekkel, de ma inkább G. levelét közöljük, aki kerékpárjával vágott neki a Keszthelyig tartó vonatútnak.

Az odaútra csak egy kevésbé tájékozott jegypénztárossal találkozott, míg hazafelé sokkal érdekesebb útja volt. Nem elég, hogy a vonat tömve volt, út, közben még elverte a beázó szerelvényt az eső, majd a mozdony is megadta magát.

Íme G. levele:

A bejegyzés ide kattintva folytatódik: Kerékpárral hazafelé

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr224697899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pretoryan 2012.08.06. 10:57:25

Amúgy a mav-start-on elérhető egy elégedettségi teszt tessen kitölteni a népeknek, és adjátok tovább! A MÁV új vezetősége remélhetőleg nem kozmetikázott statisztikát fog olvasni...

mav-start.hu/utaselegedettsegi_kerdoiv.php

mnandy 2012.08.06. 11:22:07

"Ugyanmár, miért kellene tájékoztatni a rakományt?!" ..

apd (törölt) 2012.08.06. 16:42:25

volt egy tök jó múltkor is

pénteken mentünk a barátnőmmel Szegedre, méghozzá péntek délután, én 5ig dolgozom, 6os vonatot el is értük

na de mikor felszálltunk akkor láttuk, hogy kurvára nincsen hely a vonaton, mert egy iskolás csoport lefoglalt vagy 3 kocsit, úgy, hogy a nagyon magasan kvalifikált MÁV nem toldotta meg plusz 3-al, hanem simán ugyan úgy ahogy volt indították a járatot

már eleve azt se értem, hogy hétköznap pl. a deles vonat, amin gyakorlatilag senki nem ül, miért megy ugyan annyi emberrel, mint a péntek munkaidő utáni délutáni??

na hát végül a kerékpárszállító vagonban utaztunk.. végül is nem volt annyira rossz, egész szellős volt, mert ugye csak ímmel-ámmal lehet becsukni a nyílásait, tehát abban a melegben még jól is jártunk viszonylag.. de azért ha meg úgy nézem, hogy a barátnőm csak 66%-os, 26 éven aluli jegyet tud venni, ami kb. 2800 HUF (Budapest-Hódmezővásárhely) azért már elég pofátlan. az igen is sok pénz, és ennyiért szerintem már kicsit komolyabb szolgáltatást is elvárhatna az ember, nem úgy hogy a földön ülünk mint a csövesek

meg egyébként nem vagyok egy finnyás gyerek, de azért kibebaszott koszos volt az egész vagon..

apd (törölt) 2012.08.06. 16:43:17

@apd: *miért megy ugyan annyi vagonnal

belekotyogok 2012.08.06. 16:46:44

Nem szoktam apróságokba belekötni, de mi az, hogy nyaralók és munkások?

A két vágány annyit jelent normális esetben, hogy egyidejűleg kétirányú a forgalom, nem pedig azt, hogy egy irányba egyszerre két vonat halad párhuzamosan, vagy esetleg kerülgetik egymást...Vagy vajon mire gondolhatott a levélíró, amikor a két vágányt emlegeti?

Viszont tény, hogy legtöbbször valóban nem tájékoztatják megfelelően az utasokat. Sem kellő türelemmel nincsenek, sem pontos információkkal nem szolgálnak. Az utas meg joggal ideges, ha az eleve 20 perc késéssel induló vonatát megállítják valahol és semmi információt nem kap a jövőre nézve. (Egészen friss élményeim vannak ezzel kapcsolatban...)

VT22 2012.08.06. 17:16:19

Most az is baj hogy tömve van a vonat, meg az is hogy Szfváron hozzácsapnak három kocsit hogy ne legyen tömött. Döntsük már el mi a jó...

Kanstruktív 2012.08.06. 17:32:09

Ezen a vonaton ment a feleségem, éjjel 1 után ért be Miskolcra. Fehérváron azért állt, mert egy, azaz 1 db. kocsit tettek rá, de azt is csak azért, mert egy református tábor lefoglalt egy kocsit, amit az utazóközönség már Keszthelyen "feltört". Addig hisztiztek fehérváron, amíg nem kaptak egy új kocsit, aztán hogy miattuk vár még 1000 ember, azt leszarták. Utána meg Isaszeg előtt villám csapott a mozdonyba, azért állt meg a vonat. Közben elment mellettük legalább 2 Miskolcra tartó vonat, de azokra nem lehetett átszállni, csak úgy éjfél körül az utolsóra. MÁV sucks.

Dr_utcai_arcos 2012.08.06. 17:35:16

Nyugi rögtön jönnek a sínbohócok,akik majd kifejtik, hogy:
a, az utasok rongálták meg,
b, célhoz értél NEM????
c, az utas a hülye.

Szarazinda 2012.08.06. 17:48:41

Bár beázni eső híján nem tudott, a mozdony tegnap is tönkrement a Tapolca felől Budapestre jövő vonatnál is. A késés mindösszesen 1 óra 45 perc volt. A 35 fokban, már nem, hogy ülő, de addigra állóhely is alig volt. Ebben az évben harmadszor mentem Budapest felé ezen a vonalon, és bár a mozdony most először robbant le, a az út végigállása, és a minimum fél óra késés minden alkalommal megvolt.

A MÁV vezérigazgatójának azt kívánom, hogy rúgják ki, és nyomorgja végig a szánalmas életét. Elég. Az én türelmem elfogyott a BKV-val, a MÁVval és a Postával kapcsolatban. Nem érdekel sem az elmúlt negyven, sem az elmúlt 22, sem pedig az elmúlt nyócév. Nem érdekel, hogy mi a jelenlegi vezetés, és mi az előző sara, ezek a vállalatok folyamatosan létező jogi személyek (még csak nem is jogutódjai egymásnak), tehát én azt leszarom, hogy mit rontott el a Gyurcsány, vagy a Demszky, vagy a Medgyessy, vagy bárki más.

Úgyhogy az eddig csak a BKV számára fenntartott szolgáltatásaimat, nevezetsen, hogy amíg ilyen színvonalú szolgáltatást nyújtanak, de évente az adómból kistafírozzák az egyre szarabbul és balkánibb színvonalon működő céget, addig nem fizetek egy buznyákkal sem többet, a MÁVra is kiterjesztem. Rettegjetek ellenőrök.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.06. 18:42:12

Csak a szokáss káosz. A jegypénztáros meg hol nam szarja le, hogy milyen jegyet ad...

billy reed 2012.08.06. 18:42:41

@Dr_utcai_arcos: Igaz, már ott is van.

Értem én, hogy betyárbecsület, magyarázzuk a magyarázhatatlant meg minden, de attól még nem lesz jobb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.06. 18:49:53

@Kanstruktív: Mondjuk ja, villámcsapást nem nagyon lehet kivédeni egy villanymozdonyon... De a többi elégé védhetetlen.

pmdel3 2012.08.06. 18:54:57

Ez egy jól megfogalmazott írás. Tetszett a stílusa is, mert nem volt benne kurvaanyázás.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.06. 20:25:08

@VT22:

Ha tán nem 35, hanem 8 perc alatt csapnák hozzá a kocsikat....

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.06. 20:28:34

A kalauzok tájékoztatásáról...

Olvastuk a hírt, hogy a szolgálati telefonra a kalauz megkapja SMS-ben, mi a késés oka, hogy tudjon tájékoztatást adni.

Nos az SMS-ek kimennek, ezt egy a szomszéd utcában lakó kalauz mesélte.

kadajo92 2012.08.10. 02:23:40

Gyanítom, hogy ha a jegyvizsgáló végig ment volna a vonaton utastájékoztatás céljából, akkor meg az lett volna baja az utazóközönségnek hogy "ekkora tömegben minek furakodik itt közöttünk még ez a majom is..." Ezt nem vasutas hozzáállásból mondom hanem józan paraszt észből. Utas ideges, mert nem megy a vonat, sötét van, stb; és akkor még ott próbál valaki végig menni a 250-300 méteres vonaton.

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
"Ha tán nem 35, hanem 8 perc alatt csapnák hozzá a kocsikat...."

Tán ott kellene kezdeni, hogy megkéne szervezni egy normális terelést, vonatpótlózást stb. és szétbombázni az egész állomást átépítés céljából, de ugye ez már egy megterhelő feladat országunk számára. (Főleg a pénzt előteremteni rá.) 20 km/h-val járható az a pályaudvar, és csak a vonat be-, vagy kijárása 3-4 perc. Hát akkor még egy tolatás kivitelezése vasárnap délutáni csúcsban. Ismerem a helyet, vágányhálózatot elég jól, szóval azt mondom hogy abban az időszakban normális pályaállapotok mellett sem lehetne megoldani 15 perc alatt a procedúrát. (Ilyen vonat, olyan vonat, amolyan vonat, de már jön a pesti személy +10-zel, kéne neki a vágányút, biztber. nem engedi megcsinálni a másik oldalon lévő bejárat miatt, stb.)
süti beállítások módosítása