Éva egy felháborodott hangvételű levelet küldött, amiben arról panaszkodik, hogy nem elég, hogy hányásszagú, hideg vonaton kellett utaznia, a Déli pályaudvaron még a kapuknál bunkó ellenőrök várták őket.
A tözskommentelőinket kérdezzük, hogy mi ez a rendszer? Várható, hogy a közeljövőben is alkalmanként ellenőrök állnak a beléptető kapukhoz? Csak mert akkor sürgősen javítani kellene a színvonalon... Íme a levél:
Szia!
Ma reggel a Déli pályaudvaron újra jegyeket bérleteket ellenőriztek a kedvesnek nem mondható kapuőrök. Nem arról volt szó, hogy már nem állják útját az utasoknak?
És érdekes módon csak reggel tapasztaltam ezt. Vonatunk a 12. vágányra érkezett reggel 6.10-kor és csak egy kaput hagytak nyitva, amibe 4 zöld mellényes eléggé agresszíven beállt. Csak nem értem milyen jogon kérik a bérletet, mikor szolgáltatás színvonala a béka segge alatt van. Ma reggel is...egy darabig volt fűtés, és úgy gondolták ennyi fűtés a 35000 Ft-os bérletért elég...utazzál, szutyokban meg bűzben (szó szerint az egyik kocsirészben hányás szag volt, gyorsan tovább is mentem).
Mit gondol most már magáról a MÁV????? Meg a "kedves" kapunállók, akik tapló módon tudnak megnyilatkozni...kik ők??? Véletlenül nem a szolgáltatónak kellene az utasért lenni, és nem az utasnak a MÁV-ért????