Olvasónk a gyorsbeküldővel küldte be a panaszát, amelyhez hasonló több is érkezik, folyamatosan. A sok helyen szinte állandósult késés oda vezet, hogy van, akinek az állása került veszélybe, van aki már másik állást keres is, és persze ezt az iskolában sem tolerálják.
A jó magyar felfogás megint győzedelmeskedik, mert ugye ha késik a vonat/nem jön a vonat, akkor az a megoldás, hogy az utas álljon ki a sokszor nyílt pálya mellé szakadó hóesésben, vagy negyven fokban és várjon, mert úgyis ráér - az, hogy inkább pontosan közlekedtessük a vonatot, az senkinek sem fordul meg a fejében...
Kíváncsian várjuk, mikor tart ott az ország, hogy ezekért a késésekért is kártérítést lehessen követelni, külföldön ugyanis már rájöttek, hogy minden elvesztegetett órának értéke van, a sok utas, pedig jó sok órát elpocsékol naponta a felesleges várakozás közben.
De át is adjuk a szót a beküldőnek:
Sziasztok,
A gyerekeim járnak vonattal suliba már amikor tudnak...Fótújfaluról. És lehetőleg késés nélkül :)
Tegnap az utasok kb. 10%-a fért fel a 7:05-ös vonatra, a többi csak integetett utána. Ma kb. időben érkezett, aztán ahogy jött, úgy el is viharzott! Átment az állomáson megállás nélkül!!
Gyerek felhív, tudjam már meg, mikor jön a következő... Flegma ügyintéző közli, kb. 20 perc, de ez még a kettővel ezelőtti lesz! Ja, hát ez engem nem boldogít! A vonat pedig biztos azért nem állt meg az állomáson, mert gyorsított járat volt, aminek ott nem kell megállnia. Felvilágosítottam, hogy DE IGEN, meg kellett volna állnia!!
Ez a szitu előfordul úgy hetente 2*, jó esetben Nagypapa riasztva, kocsival száguldás, hogy a suliba beérjen a gyerek. Késés esetén a gyerek fejéhez pedig hozzávágják, hogy miért nem jön eggyel korábbival, akkor talán beér...
De kérdem én, melyik korábbival? 1 órával álljon ki hamarabb az állomásra? Még az sem biztos, hogy összejön... Vártak már 2,5 órát is járatkimaradások miatt hóban-fagyban, melegedő nincs. Na ekkor hazaparancsoltam a gyereket, aznap nem ment suliba.
Mi is köszi MÁV! De azért a bérletet megvegyük, ugye?