Mostanában megérkezett az igazi, farkasordító hideg, s természetesen a MÁV-nak ez megint problémát okoz. Megszámlálni sem tudjuk, hány alkalommal fagyoskodtunk a vonaton, még 10 évvel ezelőtt.
Külön öröm, hogy úgy látszik, sok helyen még most sem változott semmi, az utasok a most már tényleg méregdrága jegyért, bérletért ugyanazt a nulla szolgáltatást kapják.
Íme Éva panasza:
Tisztelt Máv-Start Zrt!
Mai napon (2011. november 22.) a szokásos időben indultam a vonathoz.
Kiértem a vasútállomásra, mivel eléggé hideg volt kint gondoltam, hu de jó lesz, picit átmelegszek a vonaton. felszálltam és tapasztaltam, csontig hatoló hideg van és még az ember lehelete is meglátszik.
Mindez Székesfehérváron a 4519-es vonatnál történt. A vonat onnan indul és indulás előtt 10-15 perccel kapcsolták rá a mozdonyt.
Agyonfagyva ücsörögtünk nagy kabátban a vonaton, és mire felértünk a Déli Pályaudvarra, addigra lett talán jó idő a vonaton. Kérdezem, hogy miért fizet az ember ki súlyos pénzeket a bérletért, vonatjegyért, ha nem kap megfelelő szolgáltatást? Mi lesz majd mikor hidegebb lesz, akkor már hógolyózni fogunk a vonaton olyan hideg lesz? Nem lehetett volna felfűteni a vonatot, mivel egész éjszaka ott állt a mínuszokban?
Kinek a felelőssége ez?
Ezt a levelet az Új MÁV blog részére is továbbítom!
Tisztelettel:
* Éva