PonDrow nevű olvasónk a gyorsbeküldővel küldte el történetét. Cegléden várta a vonatot, amikor kiírták, hogy a vonat fél órát késik. Ekkor ők úgy döntöttek, hogy nem a késő vonattal, hanem a 10 perccel korábban érkező másik vonattal utaznak majd.
Ahogy eltelt újabb 20 perc, kiderült, hogy a második vonat is fél órát késik, míg az eredeti, már egy órát. PonDrow-ék ekkor ültek kocsiba, a sajátos utastájékoztatás miatt 20 perces késéssel.
Íme a levél:
Sziasztok,
a MÁV utastájékoztatás ma (2011.09.22) ismét kitett magáért. A reggel Ceglédről 5:28-kor induló vonatra kiírt 30 perces késést. Rendben, akkor a 20 perc múlva - Szolnokról, ugyanonnan, mint a másik- 5:48-as indulású vonattal megyünk. 5:45-kor közölte, hogy az 5:48-as fél órát késik, az 5:28-as késését pedig egy órásra módosította.
Amennyiben a Szolnok-Cegléd vonalon történt valami, és tudta, hogy EGYETLEN vonat sem fog időben érkezni/indulni onnan, miért nem azt közölte egyből? Így 20 perc késéssel voltunk kénytelenek autóba ülni. (Más alternatíva Cegléd-Budapest viszonylaton nincs.)
Ezt a screenshotot már a munkahelyemen készítettem az ominózus vonatokról (a képre kattintva sokkal nagyobb méretben nyílik meg).
Bónusz: Cegléden most az internetes jegykiadó automata (kioszk), csak azt jelezte, hogy rendben kiadta a jegyet, de valójában nem. A tanácstalan utasok sorban mentek a pénztároshoz, aki vetetett velük jegyet, ahelyett, hogy korrektül tájékoztatta volna őket. Így volt, aki az órás késéssel közlekedő vonatra két jegyet is vett.
Köszönjük MÁV, ismét!
PonDrow