Nem működik a MÁV-Start internetes jegyvásárlása. A vasúttársaság közleményt adott ki, az interneten korábban jegyet váltóknak a vonaton utasleadási lapot állítanak ki a büntetés elkerülése miatt.
A jegyvásárlás oldalán jelenleg ez a szöveg fogad:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, you@your.address and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Néha az ember egy kicsit elgondolkodik azon, hogy a MÁV-Start informatikusai vajon direkt adnak -e fel ilyen magas labdákat, a hibaüzenetben található szöveg ugyanis arra szólít fel, hogy értesítsük a szerver adminisztrátorát a hibáról.
Ez eddig egy szabványos hibaüzenet, a vicces az, hogy az informatikusok első lépésben át szokták írni ezt az üzenetet, kicserélve a gyárilag beleírt you@your.address címet a valódira, teszem azt egy eszrevetel@mav-start.hu címre, vagy valami hasonlóra.
Reméljük a hibára minél hamarabb megoldást találnak! A MÁV-Start Zrt. közleménye:
Átmenetileg nem lehet az interneten vonatjegyet vásárolni
Frissítve, augusztus 25., 12:00 óra
A MÁV-START Zrt. internetes jegyértékesítési rendszere technikai okok miatt bizonytalan ideig nem elérhető, a www.mav-start.hu weboldalon keresztül megvásárolt jegyeket kiadó automaták az ország egész területén nem üzemelnek. A szakemberek jelenleg is folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán, mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél előbb újra az utasok rendelkezésére álljon a teljes e-ticket rendszer.
Azok az utasok, akik már az interneten keresztül megváltották a belföldi menetjegyüket, de még nem nyomtatták ki a jegykiadó automatából, a menetjegy nélkül is felszállhatnak a vonatra. Ehhez és a pótdíjazás elkerüléséhez mindenképp az együttműködésükre van szükség a vonat fedélzetén: a menetjegy megvásárlásának igazolásaképpen feltétlenül szükséges, hogy megadják a jegyvizsgálónak az e-mail címüket és a vásárlás időpontját, aki az alapján egy ún. utasleadási lapot tölt ki. Az így megadott, későbbi beazonosításhoz szükséges dokumentumok átadását követően a vonat fedélzetén természetesen az utasoknak már nem kell menetjegyet váltaniuk. Az utasleadási lapot az utasnak el kell juttatni a MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálatára e-mailben (eszrevetel@mav-start.hu), faxon (06 1 511 2093), levélben (MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.) vagy személyesen.
A társvasutak érintettsége folytán az ebben az időszakban interneten vásárolt nemzetközi jeggyel utazni szándékozók – ha még nem vették át a menetjegyüket – csak új menetjegy váltásával kezdhetik meg nemzetközi utazásukat, amit bármely nemzetközi pénztárban megválthatnak. Természetesen a regisztrált e-mail cím, a vásárlás időpontja megjelölésével, és az eredeti jegy benyújtásával az Ügyfélszolgálaton keresztül igényelhető az újonnan, pénztárnál váltott nemzetközi menetjegy kezelési költség levonása nélküli visszatérítése is. A MÁV-START szeretné a sajnálatos körülmények okán a lehető legkevesebb kényelmetlenséget és fáradságot okozni, ezért kérjük, hogy az át nem vett jegyeket utólagosan már ne vegyék ki a kioszkokból. Az Ügyfélszolgálat elérhetőségei, amelyeken keresztül kedves utasaink a visszatérítést kérhetik, a MÁV-START Zrt. honlapján megtalálhatók.
Az okozott kényelmetlenségekért az utasok elnézését kéri a vasúttársaság!
Budapest, 2011. augusztus 24.
MÁV-START Zrt.
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted!
@ujmavblog követése a Twitteren Elindult hírlevelünk, ha érdekel a vasút, vagy olvashatónak találtad ezt a bejegyzést, akkor kattints ide, és olvasd a részleteket! |