Már többször beszéltünk arról, hogy egyes esetekben az interneten megvett jegyek nem átvehetőek az állomásokon elhelyezett kioszkokból. Ilyenkor általában azt tanácsolják az utasnak, hogy szálljon fel a vonatra jegy nélkül, ott a kalauz megbünteti, s utólag a célállomásnál meg érvénytelenítik a büntetést.
Törzskommentelőinkkel már többször is értetlenkedtünk ezen a fura megoldáson, s most Péter is erről ír a levelében, ő is így járt. Esetében annyival módosult a dolog, hogy a célállomáson az ügyfélszolgálat sem volt a helyzet magaslatán.
Péter azt is megkérdezni, hogy a MÁV-Start elektronikus rendszerében miért nem látják mindenhol az Ő internetes jegyfoglalását?
Íme a levél:
Tisztelt Cím!
2011.03.30-án történt utazásom alkalmával Budapest-Szeged útvonalon bírságot kaptam.
Az ügy előmenetele, hogy interneten vásároltam menetjegyet, pótjeggyel, melyet láthatnak a csatolt dokumentumok között valami ok folytán nem sikerült a Nyugati pályaudvaron az automatából megkapnom. Az ügyfélirodában azt a felvilágosítást kaptam, hogy szálljak föl a szerelvényre és mondjam el a történetem a kalauznak, aki majd kitölt egy papírt és azzal forduljak majd Szegeden az ottani irodához és mutassam be a visszaigazolásom mellyel majd érvénytelenítik a bírságot.
A vonaton az ellenőr is megerősítette a Nyugatiban elhangzottakat. Szegedre érve megkerestem az irodát, de ott már nem akart a hölgy segíteni, mondván ezt így nem lehet megoldani. ezek után felhívtam az ügyfélszolgálatot és ott is azt közölték velem, hogy félre informáltak engem az ugyan csak mávos kollégák.
Ha tetszik az oldalunk, akkor kérjük, szavazz ránk a HVG Goldenblog 2011-es versenyén is. Kérd meg a barátaidat is erre! Itt elérhető a szavazás, a Hírblogok kategóriában indultunk! |
Problémáim:
- ha már elektronikus rendszer van miért nem látják az én befizetésem?
- miért nem tudnak megfelelő felvilágosítást adni az ügyfélirodában?
- miért kezelnek úgy, mint egy bliccelőt?
- a telefonos ügyfélszolgálat elérhetetlen
Mit látják levelem több helyre is elküldöm, mivel tarthatatlannak tartom, ezt a szolgáltatást a 21.században.
Tisztelettel:
* Péter
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted!
Elindult hírlevelünk, ha érdekel a vasút, vagy olvashatónak találtad ezt a bejegyzést, akkor kattints ide, és olvasd a részleteket! |