Red gyereke tartósan beteg, így a gyerek és egy kísérő jogosult a 90%-os vasúti kedvezmény igénybe vételére. Emellett Red, ha velük utazik, 33%-os kedvezményt hsznál, mert együtt családnak számítanak, így jár a kedvezmény.
Amikor azonban összegyűjtöttek egy kis pénzt, hogy leutazhassanak a Balatonra, a Déli-pályaudvar jegypénztárosa nem akarta egyszerre kiadni a két kedvezményt. Azt nem tudom, hogy mi a szabály, Red eddig így kérte a jegyeket és meg is kapta.
Ami viszont kiveri a biztosítékot, az hogy a reklamáláskor kibontakozó vitában az ügyfélszolgálatis nő kijelentette, hogy majd ő tesz arról, hogy máshol se adják ki a jegyeket ebben a kombóban, mert körbe telefonálja a többi állomást is. Ez a hozzáállás viszont már teljesen elfogadhatatlan, attól függetlenül, hogy kinek van igaza.
Íme Red levele:
Tisztelt Új MÁV Blog!
Kislányom tartósan beteg emelt összegű családi pótlékban részesülünk, így neki és egy fő kísérőnek aki vagy én vagy a feleségem jár a 90%-os menetdíj támogatás.
Mióta van ez a kedvezmény ha hárman utazunk ők igénybe veszik ezt, én meg a 33%-os családi kedvezményt merthogy a családdal utazom.
Így utaztunk több éve sok-sok állomást, pénztárat érintve, soha nem volt gond.
Adani képei Rákosrendezőről letölthetőek itt (ZIP. 414 Mb, 76 kép, 4000x3000) |
Volt ha hárman álltunk a pénztárnál és leadtam a kártyát rögtön mondta a pénztáros és önnek a családi igaz.
Most a Balatonra mentünk nyaralni, fenti kombinációban szerettem volna a Déliben jegyet venni de ezt megtagadták, mondván kedvezmények nem vonhatók össze.
Mondtam milyen kedvezmény? Én semmi kedvezményt nem kapok ezért kérem a 33%-os családit. Mégsem kaptam meg.
Nem értem ha a gyermekem beteg, én már nem vagyok családtag? Ha a gyermekemnek és feleségemnek jár államilag előírt támogatás ezért a MÁV megtagadhat egy nekem járó támogatást? A családommal utaztam, jogos lett volna, hogy megkapjam a családi kedvezményt, mégis megtagadták tőlem.
Hiába reklamáltam a helyszínen, még az ügyfélszolgálatis hölgynek állt feljebb. Mondtam már csak elvből is, megyek inkább másik állomásról a Balatonra. Erre ő segítőkészen, ha kell mindet körbetelefonálja, hogy ne kapjam meg a kedvezményes jegyet.
Milyen egy állat nő az aki tudja, hogy az embernek tartósan beteg a gyermeke és nemhogy segít még keresztbe is tesz neki? Hiába hivatkoztam a többi állomásra, azt mondta azok dolgoznak rosszul (ez kb. 10-15 állomás és több száz kollégája pénztárosok, kalauzok ) és ők jól.
Azóta is ha hárman megyünk mindig két 90%-os és egy 33%-os jegyet veszünk, soha semmi gond, kivétel a Déli pu. ami külön MÁV a MÁV-ban.
A Déli pu. kedves dolgozóinak sikerül nyaralásunk első napját "kedvességükkel" teljesen elrontani. Én nem mondom azt, hogy tudják meg egyszer egy beteg gyermeket nevelő családnak, mennyire szüksége van akár pár száz forintra is.
De azért remélem egyszer megtudom kinek volt igaza, nekem és a MÁV pár száz pénztárosának, kalauzának vagy a Déli személyzetének.
Üdv.
Red
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted!
Elindult hírlevelünk, ha érdekel a vasút, vagy olvashatónak találtad ezt a bejegyzést, akkor kattints ide, és olvasd a részleteket! |
Az utolsó 100 komment: