Az utolsó heti összefoglalónk óta újra eltelt már 8 nap, úgyhogy lássuk, mitől is volt hangos a blog az utóbbi napokban!
Június 27-én, hétfőn arról adtunk hírt, hogy az állam a magánnyugdíjpénztárak visszaállamosításából bejött pénzből, 300 milliárd forinttal konszolidálná a MÁV-ot. A bejegyzés nagy visszhangot váltott ki, s a kommentelők többsége nem értett egyet a MÁV újbóli megsegítésével: Rendezi az állam a MÁV adósságát
Június 28-án, kedden Zoli adott hangot az értetlenségének, Ő sem és mi sem értjük, hogy miért kell a percre pontosan beérkező vasúti szerelvényt addig várakoztatni a pályaudvar előtt, hogy biztos összeszedjen egy tetemes mennyiségű késést: Késéscsinálás
Június 29-én, szerdán ismét Zoli folytatta, s arra kereste a választ, hogy miért engednek be több vonatot egy-egy állomásra, mint sem az elbírna, illetve ha két vonat ugyanazon útvonalon halad, akkor miért nem lehet őket összekapcsolni? Már megint az a kapacitás
Még ugyanezen nap este érkezett meg az a levél, ami ismét nagy felzúdulást keltett az olvasók között: Marietta arról mesélt, hogy párjának egyedül utazó gyereke otthon felejtette a diákigazolványát, erre a kalauz leszállíttatta a következő állomáson, majd miután a rendőrök nem érkeztek ki, visszaszállította a vonatra. A végállomáson az apukának kellett a gyerekért menni, ráadásul még nagyobb büntetést is kaptak: Leszállította a kalauz a gyereket
Június 30-án, csütörtökön arról adtunk hírt, hogy a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. szóvivője irreálisnak tartja egy új budapesti gyűjtőpályaudvar felépítését. A jelenlegi három főpályaudvart felváltó új gyűjtőről a kínai delegáció ideutazása után kezdtek el terjengeni a pletykák, s erre jött a cáfolat: Irreális egy központi budapesti gyűjtőpályaudvar ötlete
Még ugyanezen nap este raktuk ki a MÁV Sajtóosztályának közleményét, mely szerint üzembe helyezték az új, TTR rendszerüket. Az új szisztémában egyértelműsíthető lesz, hogy mikor történt a rendellenesség, ki javította azt ki, mindez mennyi időbe telt és milyen költségvonzattal járt: A TTR rendszer üzembehelyezése
Július 2-án, szombaton jött ki a hónap első posztja, melyben Zsuzsanna elmeséli, hogy legutóbb azt mondták neki, a nyárfa szálló szöszei miatt késik a vonat. A levélírónk azt sem értette, miért indítanak olyan vonatokat a Balatonra, amelyek már induláskor teljesen tele vannak: Késés és rugalmatlan hozzáállás
Július 3-án, vasárnap adtuk le Zsuzsanna levelének befejező részét, ebből kiderül, hogy a MÁV saját nyugdíjasainak lecseréli a nyugdíjas igazolványát, s ennek átvétele még egy fiatal, technokrata embernek is kész tortúra: A MÁV nyugdíjasok is megszívják
Július 4-én, hétfőn Gergő panaszkodott, s állítását egy képernyőmentéssel is igazolta: a MÁVINFORM-ra kikerülő hírek, tájékoztatók gyakran hemzsegnek a helyesírási hibáktól és a magyartalan kifejezésektől: HeJesírás
És végül a mai második posztunkban osztottuk meg az olvasóinkkal azt a hírt, mely szerint a MÁV-Start Zrt. az elmúlt 3 évben 330 millió forintot költött a graffitik okozta károk helyreállítására, s emellett még százmilliós nagyságrendű volt a megelőzésre fordított lakkozás ára is: 330 millió a graffitik eltávolítására
------------------------------
Na és akkor a végére megint egy kis szolgálati közlemény. Mint láthatjátok, a legtöbb hozzászólás mindig az olvasói levelekhez érkezik. Kérek tehát mindenkit, hogy ossza meg velünk jó és rossz, MÁV-val kapcsolatos élményeit! Emellett várunk minden a vasúttársasághoz köthető posztot, akár arról, milyen volt régen, hiszen számos volt MÁV-os is olvas minket: jó lenne ezt is látni a blogon. Szintén hiányoznak még a képek is, tessék elővenni a gépeket, és lefotózni az otthoni kis állomást, vasutast, Gizi nénit, hadd lássa az egész világ rajtunk keresztül. Címünk a régi.
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted! |