Alább Miklós levelét olvashatjuk, illetve levelezését a MÁV-val, aki már lassan kezd beletörődni abba, hogy az Esztergom-Budapest vonalon rendszeresek a késések. Amibe nem tud beletörődni, az az utastájékoztatás hiánya. De tényleg, miért nem lehet valamit odaböfögni az utasnak, hogy tudja, mi történik?
A levelezést olvasva pedig döntsétek el ti, hogy megéri -e az ügyfélszolgálattal levelezni:
Tisztelt új MÁV blog!
Gondoltam csak továbbítom Önöknek is levelemet, melyet már több személynek is elküldtem a MÁV-nál. Azt már lassan kezdem megszokni, hogy késnek a vonatok az Budapest - Esztergom vonalon, de hogy 0, azaz nulla tájékoztatás kapnak erről az utasok, azt már tényleg felháborítónak találom.
Lentebb olvasható levelem!
Köszönöm a megértést!
Tisztelettel:
* Miklós
---------- Forwarded message ----------
From: Mikee <*@gmail.com>
Date: 2011/6/15
Subject: Panasz
To: panasziroda@mav.hu
Tisztelt Bősze Ágnes!
Gondoltam Önnek is továbbítom azt a levelet, melyet Vízkeletiné Májer Máriának írtam (vele már egy ideje levelezésben vagyok, s eddig egy levél kivételével mindre kaptam is válasz), mert már sajnos nem tudok hova fordulni a problémámmal, amellyel nyilván nem csak én küzdök. (sajnos a tehetetlenség néha olyan utakra vezet, hogy kénytelen vagyok egyszerre több helyre is elküldeni az üzenetemet, hátha egyszer meghallják az "egyszerű" utazó szavát.)
Megértését és türelmét köszönöm!
Tisztelettel:
* Miklós
---------- Forwarded message ----------
From: Mikee <*@gmail.com>
Date: 2011/6/15
Subject: Re: Válaszlevél. Gy.69-63507/2010.
To: "MÁV-START Zrt. (eszrevetel@mav-start.hu)" <eszrevetel@mav-start.hu>
Tisztelt Vízkeletiné Májer Mária!
Sajnos újfent írnom "kell" Önnek egy levelet, melyben már megint észrevételeimet szeretném elmondani. (sajnálom, hogy legutóbbi levelemre semmiféle reakció nem érkezett). Tegnapi nap után viszont úgy döntöttem, hogy újfent "tollat" ragadok, s írok néhány sort, sőt nem csak panaszkodok, javaslatot is teszek, mellyel azt hiszem, hogy kicsit enyhíthetnék az utasok bosszúságát.
Először is szeretném leírni, hogy múlt héten sikerült megint (összességében) csak a hazafele utakon (Pázmáneum - Aquincum) 1 óra 20 perc késést összeszedni. Tarthatatlannak tartom azt, hogy minden áldott nap késik a vonat 20-30 percet. Ezzel már kezdek is lassan kibékülni, mert látom, hogy bármit is ír, tesz az ember, úgysem történik semmi.
Viszont egy nagyon fontos dologra hívnám fel a figyelmüket: a tájékoztatásra.
Sajnos az útjaim során (több mint 5 éve járok ki Piliscsabára vonattal nap, mint nap) egyszer sem tapasztaltam azt, hogy a vonaton utazva elhangzott volna az, hogy "elnézésüket kérjük a kellemetlenségért, de sajnos ez és ez történt, kérem szíves türelmüket".
A nagyon triviális ötlet a következő: ha jól tudom - de javítson ki, ha tévednék, hiszen nem vagyok mozdonyvezető - akkor a mozdonyvezetők kapcsolatban állnak a központtal vagy valamilyen diszpécserszolgálattal az útjuk során. Ergo tájékoztatni tudják őket arról, hogy mi is a probléma tulajdonképpen, illetve mennyi késés várható. Azt hiszem, hogy nagy mértékben kellemesebbé tenné az utazást az, ha a mozdonyvezetők út közben is tájékoztatnák az utasokat a helyzet jelenlegi állásáról (most nem arra célzok, hogy konkrétan mondják meg, hogy mi is a probléma pl. elromlott a sín), s arról, hogy mire lehet számítani, hiszen a legrosszabb ilyenkor a BIZONYTALANSÁG. S ez elképesztően dühítő is, mert egyszerűen nem tud sehogyan sem számolni az ember.
Megértését és türelmét köszönöm!
Válaszát várva!
Tisztelettel:
* Miklós
2011/1/10 MÁV-START Zrt. (eszrevetel@mav-start.hu) <eszrevetel@mav-start.hu>
Tisztelt * Miklós!
Köszönjük ismételt megkeresését, melyben elküldte a kért információkat.
Tájékoztatni szeretnénk, hogy észrevételét továbbítottuk az illetékes szolgálati főnökség felé, ahol a szükséges intézkedéseket meghozzák.
A kellemetlenségért újból szíves elnézését kérve, köszönjük jobbító szándékú megkeresését.
Üdvözlettel:
Vízkeletiné Májer Mária
ügyfélszolgálati szakelőadó
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted! |