Avagy a nem régiben megírt Bérletvisszaváltási mizéria című cikkünk folytatása. Történt ugyanis, hogy egyik olvasónk javaslatára oldalt kiraktam egy gyorsbeküldőt, hogy aki nem akar levelet küldeni, az is elmondhassa a véleményét.
Hát most Tollvonás nevű olvasónk a gyorsbeküldővel vette a fáradtságot, hogy a bérletvisszaváltásról szóló cikkben említett szőke hölgyet megvédje:
Tisztelt Imre!
Bár korántsem méltatom a tiszteletemre...Napok óta forr bennem a düh,ezért a "Bérletvisszaváltási mizéria" című cikk miatt!!!
Nem értem meg egyszerűen,hogy lehet valakit így lejáratni ahogy Ön tette a Hölggyel ebben a cikkében... A Pénztáros hölgynek igaza volt a Bérlettel kapcsolatban és valóban az Ügyfélszolgálat téríti vissza a Bérleteket, pláne ebben az esetben is mikor már ráírta az igazolvány számát!!! Előbb tájékozódni kellene,mint ok nélkül valakit így megszégyeníteni!!!!!
A Hölgyet jól ismerem és tudom róla,hogy igenis végzi a munkáját becsületesen,szépen és ismeri az utasításokat, üzletszabályzatot!!! Én úgy gondolom, hogy nem volt joga így és ilyen formában véleményt alkotni egy olyan személyről akit egyszer látott és mert úgy gondolta,hogy nincs igaza ilyen szavakkal becsmérelni!!!
A hozzászólóknak is csak annyit ha nem tudnak normálisan kommentezni inkább ne írjanak semmit!!!!!! Pláne,ilyen bunkón,mint egyesek tettek...
Tisztelettel:
Tollvonás
Még annyit hozzátennék, hogy Tollvonás esetleg megkérheti a hölgyet, hogy mesélje el az egészet az ő szemszögéből is - úgy még kerekebb lenne a történet.
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted! Kérlek töltsd ki egyperces kérdőívünket az olvasói levelekről! Szeretnénk még jobbá tenni az oldalt! |