Pál a levelében nem érti, hogyan vannak megszámozva a ferencvárosi és a kőbányai állomás vágányai. A beküldést elolvasva én sem értem. Esetleg közületek valaki?
Kedves Vittore!
Elsősorban kiemelném, hogy nem panaszt vagy hasonlót írok, pusztán már másodsorban találkozom egy furcsasággal, ezzel kapcsolatban keresek választ.
Vidéken élek, rendszeresen utazom vonattal, de a vágányok számozásával kapcsolatos problémát eddig csak Ferencvárosban találkoztam, ahol gyakorlatilag nincs első vágány. Eddig azt hittem, hogy valahol az épületek mögött van valami plusz vágány, de ennek sehol nem láttam a nyomát. Viszont ma Kőbányán elképesztőt tapasztaltam. Jöttem volna haza, szokás szerint a 8. vágányról, ott ültem egy padon. Mivel volt majdnem fél órám, szórakoztam kicsit és mikor bemondták, hogy a 4. vágányra IC érkezik, kiszámoltam hanyadik a 4. vágány, ám az IC az általam számolt 5.-re érkezett. Ekkor bemondták a vonatomat, hogy a 2. vágányról indul, szépen át is battyogtam. Ekkor vettem észre, hogy a táblákon nem sorban vannak a számok, azaz nincsen se 3., se 6., se 7. vágány. Még Fradiban az elsőt meg lehet magyarázni, de ezeket? Van erre magyarázat?
És egy szolgálati közlemény a végére: A Facebook nem engedi, hogy kitegyek ide a blog oldalára egy Fan-boxot, azaz rajongói dobozt, míg legalább 25 embernek nem tetszik az oldal. Most 5-en vagyunk :) Kérlek, kattintsatok a tetszik gombra itt: Facebook. Köszi!