MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Furcsaság az állomásokon

2011. április 27. - Vittore

Pál a levelében nem érti, hogyan vannak megszámozva a ferencvárosi és a kőbányai állomás vágányai. A beküldést elolvasva én sem értem. Esetleg közületek valaki?

Kedves Vittore!

Elsősorban kiemelném, hogy nem panaszt vagy hasonlót írok, pusztán már másodsorban találkozom egy furcsasággal, ezzel kapcsolatban keresek választ.


Vidéken élek, rendszeresen utazom vonattal, de a vágányok számozásával kapcsolatos problémát eddig csak Ferencvárosban találkoztam, ahol gyakorlatilag nincs első vágány. Eddig azt hittem, hogy valahol az épületek mögött van valami plusz vágány, de ennek sehol nem láttam a nyomát. Viszont ma Kőbányán elképesztőt tapasztaltam. Jöttem volna haza, szokás szerint a 8. vágányról, ott ültem egy padon. Mivel volt majdnem fél órám, szórakoztam kicsit és mikor bemondták, hogy a 4. vágányra IC érkezik, kiszámoltam hanyadik a 4. vágány, ám az IC az általam számolt 5.-re érkezett. Ekkor bemondták a vonatomat, hogy a 2. vágányról indul, szépen át is battyogtam. Ekkor vettem észre, hogy a táblákon nem sorban vannak a számok, azaz nincsen se 3., se 6., se 7. vágány. Még Fradiban az elsőt meg lehet magyarázni, de ezeket? Van erre magyarázat?

És egy szolgálati közlemény a végére: A Facebook nem engedi, hogy kitegyek ide a blog oldalára egy Fan-boxot, azaz rajongói dobozt, míg legalább 25 embernek nem tetszik az oldal. Most 5-en vagyunk :) Kérlek, kattintsatok a tetszik gombra itt: Facebook. Köszi!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr982858567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2011.04.27. 10:09:00

Régen voltak, csak peron szélesítés/építés miatt megszüntették. Számozást meg ezért nem változtatnak.

...Ahoj... 2011.04.27. 20:02:54

Háros is érdekes, ott frankón nem tudom melyik vágány hogy van, de nem is fontos

pbence 2011.04.27. 21:57:16

Jaja, régen ezek megvoltam, Kőbánya-Kispesten látszik is, hogy hol van kihagyva sok hely, ott régen vágány volt. (Egyébként a 6. vágány még ott is megvan, csak nincs mellette peron.)
Persze értelme nincs a dolognak, meg kellene változtatni, mert tényleg borzalmas. A legjobb Kelenföldön egymás mellett a 7. és a 10. vágány, közös peronnal. Az egy vicc.
süti beállítások módosítása