Beindult az ősz, az iskolaszezon, ismét egyre több levél jön, így a jövőben már minden hétköznap várható poszt!
Tisztelt MÁV Zrt.!
2010.09.28-án reggel a 7:23-kor Dunakeszi Gyártelepről Budapestre induló vonaton utaztam szokás szerint, amely a szokványos 23 perces menetidő helyett 1óra 20 perc alatt tette meg az előbb említett utat.
Mindezzel csak azért van problémám, mert az alig másfél óra alatt semmilyen információt nem kaptunk arról, hogy mi történik és mire számíthatunk. Nem először tapasztalom ezt, sajnos már olyan sűrűn fordul elő a tájékoztatás hiánya, hogy kellőnek éreztem billentyűzetet ragadni.
Tisztában vagyok vele, hogy a svájci vasútszolgáltatás színvonalát - amit volt szerencsém megtapasztalni – jó ideig még nem fogjuk elérni, és sajnos versenytárs sincsen, nincs érdek, amiért jobbá tennék a szolgáltatásukat, mert úgyis kénytelenek vagyunk használni mocskosan, túlzsúfoltan, túlnyomórészt késve és kiszámíthatatlanul is..
Mégis arra kérem szépen Önöket higgyék el, toleráns utazóközönség vagyunk, megértjük, hogy mindenhol becsúszhatnak előre nem látható hibák, akadályok, amiről esetlegesen nem tehetnek, DE könyörögve kérem legalább kommunikáljanak róla, hadd érezzük már a törődést, hogy fontosak vagyunk, hogy Önök Értünk vannak, hogy mi nem hiába fizetünk ezért a szolgáltatásért, és hogy legalább ennek okán ne vigyük már rossz hírét a cégüknek…
Remélem belátják, hogy a korrekt tájékoztatás és a folyamatos kommunikáció sokat lendítene az utas-elégedettségben és cégük előnyösebb megítélésében, ennek elhanyagolása pedig ne kerüljön már a rossz magyar szokások listájára.
Köszönöm szépen a figyelmet és megértésüket!
Üdvözlettel a változásban bízva,
Zelei Andrea
u.i.: a munkahelyemre érve a honlapjukról kaptam felvilágosítást a váltóhibáról. Legalább nem gázolás volt..