MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

RE: E-ticket és ügyfélszolgálat probléma

2010. augusztus 03. - Ashi Valkoinen
Kedves Donát!
 
A http://megintallunkvazze.blog.hu/2010/07/20/e_ticket_es_ugyfelszolgalat_problema posztra szeretnék választ adni. Megígértem, így szeretném ezt most megírni.
Tegnapi nap egy ügyintéző felhívott, hogy megvannak a jegyeim, kinyomtatták őket. Megbeszélt időben a Keleti-pályaudvar ügyfélszolgálatán átvettem azokat. Minden jó, ha a vége jó, szokták mondani. Hatalmas köszönet jár érte annak, aki közbelépett és segített megoldani a problémát.
Azt viszont sajnálatosnak tartom, hogy mindehhez Te kellettél, illetve a poszt. Ha ez nem lett volna publikálva, ki tudja hol tartana az ügy, és mennyit kellene minderre várni.
 
Summa summarum: köszönöm mindenkinek, aki része volt ennek a történetnek!
 
Üdvözlettel:
D. Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr412194261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ákibard! 2010.08.03. 09:26:40

Nem kisebbítendő a Blog érdemeit, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy az Utas 2. válaszlevele már a blogtó függetlenül is eljutott volna az illetékeshez, és megtörtént volna ugyanez az előrelépés.
Az első elutasítás azért történt az Ügyfélszolgálat részéről, mert az adatbázis kiadottnak látta a jegyeket, tehát a jegyátvételi kód újraaktiválása részükről nem volt lehetséges. (Amúgy ilyen esetekben ez a bevett gyakorlat, kód újra aktiválásra kerül, majd az Utas átveszi a jegyét.)
A jelen megoldáshoz szükséges volt az adatbázisba kézzel belenyúlni, és átállítani a jegyeket, hogy a rendszer kiadhatóként érzékelje.
Ilyen eset, hogy a jegy nem került kiadásra, de a rendszer kiadottként könyveli el, az elmúlt 2 év során még nem történt, de önmagában az ilyen utólagos jegykiadási eset is nagyon ritka.

Ákibard! 2010.08.05. 20:01:45

Kicsit (nagyon) elszomorított, hogy ez a pozitív végkimenetelű post NULLA külső érdeklődőt vonzott ide kommenteni, ebből is látszik, hogy sajnos az ide írogatók nagy részét egyáltalán nem érdekli a bejegyzések utas számára pozitív végkimenetele.
Szomorú vagyok.

petya.bacsi 2010.08.09. 19:16:28

Ákibard: tényleg pozitív, hogy lehet ilyenről is olvasni. Az meg külön dicsérendő, hogy Ákibard! kulisszatitkokat is megoszt az olvasókkal.

AndOr 2010.08.14. 18:51:11

Nagyon rendes dolog D. Tibortól, hogy valóban megírta a dolog végét, annak ellenére(!), hogy jó lett.
@Ákibard!: Ne szomorítson, ez egy sikersztori egy panaszblogban.

Ashi Valkoinen 2010.08.16. 18:39:26

Index címlapot botránnyal lehet kapni, tudjátok, hogy van ez...

Holnaptól lesz megint poszt, elmúlt héten a kevés szabadidőmben a blog motorral küzdöttem, hiába.
süti beállítások módosítása