Szia Donát!
2010.06.05-én utaztam Nyíregyházáról Budapestre és a vonat potom 50 perces késéssel érkezett meg a Nyugati Pályaudvarra. Ugyebár júniustól változtak a visszatérítési szabályok és ennek értelmében mentem oda a pénztárhoz sokadmagammal visszaigényelni a jegy 25%-át. Nagyon felháborodtam azon, hogy a pénztáros hölgy átküldött a keletibe kitölteni egy szerinte 3 oldalas nyomtatványt, ami 1-re csökkent. Az információs szolgálatnál még javasolta a hölgy, hogy pénzfisszafizetés helyett kérjek utazási utalványt, mivel sokat utazok. Természetesen így is tettem és teljesen nyugodt szívvel adtam le a papírt, mondván, hogy majd kipostázzák számomra. Ami azt illeti a mai napon [2010.07.01.] kaptam egy levelet a MÁV-tól. Nem postai hanem E-mail formájában. Csak tudnám, hogy miért tartott 1 hónapig a válasz a panaszomra?!
A levélben megköszönték, hogy panaszt tettem az ügyfélszolgálatukon és egyben tájékoztattak arról is, hogy a MÁV az utassal szembeni kártérítési felelőssége alól vis maior esetében mentesülhet. Nyílvántartásuk szerint a Jázmin IC vonat eseti késedelme vis maior körébe tartozik, ezért nem áll módjukban viszatérítést eszközölni.
Nevetséges, ahogy ezzel az új rendszerrel próbálják elérni azt, hogy az utasnak ne legyen kedve utánnajárni és jogosan kártérítést követelni. Érezhető, hogy teljes a káosz.
További sok sikert a bloghoz:
Via