MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Győri nemzetközi pénztár - hétvégén

2010. június 07. - Ashi Valkoinen

A hétvégén kaptunk egy levelet, amely egy hangfelvételt tartalmazott, valószínűleg rögzített MÁV-Direkt beszélgetés. Igazából nem tudni, hogy ez a MÁV vagy az utas kritikája, vagy esetleg mindkettőé. Mindenesetre a történet röviden:

Egy hölgy felhívja a MÁV-Direktet, mert a fia nem tud felszállni egy nemzetközi vonatra Győrben - ugyanis az eddigiektől eltérően hétvégén már nem adnak ki Győrben nemzetközi menetjegyeket (ez önmagában is abszurd, hiszen elég sok nemzetközi vonat jár arrafelé, a határok közelsége miatt). A betelefonáló hölgy a panasz közlése utáni percekben pedig elmondja véleményét a kényszerűen hallgató telefonosnak.

A hangfájlt itt találjátok: http://ashi.web.elte.hu/20100607_penztar.wav

Körkérdés: pontosan mikor, kinek az utasítására és miért szűnt meg Győrben a hétvégéken történő nemzetközijegy-kiadás?

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr122063058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2010.06.07. 15:56:24

Ha nem lehet az állomáson nemzetközi jegyet venni akkor mi a teendő? Az mint akkor ha egyáltalán nem lehet semilyet? Vagyis vonatra fel aztán majd ad a kaller a vonaton?

A Gyula 2010.06.07. 16:08:35

Tipikus átlagparaszt. Káromkodni azt tud, semmivel sem különb mint akikről beszél. Felszáll a vonatra és megveszi a jegyét ott.

A Gyula 2010.06.07. 16:09:26

@A Gyula: Meg 101-szer jó volt a vonat most hirtelen nem? Szereplési vágyban szenvedő félnótás.

Ashi Valkoinen 2010.06.07. 16:18:06

A levelet nem a káromkodós hölgy írta, közvetve jutott el a bloghoz.

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.06.07. 16:44:03

@A Gyula:
Egyetértek.
Már 2 hete megkaptam én is a felvételt nekem is kb ez jutott eszembe.
Tipikus átlagparaszt...

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.06.07. 16:44:42

Amúgy meg tényleg érdekes 100x utazott már a gyerek most hirtelen mi a tök lett...?

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.06.07. 16:59:10

Amúgy a probléma már egy ideje biztosan orvosolva lett:

Nemzetközi pénztár Győr
Nyitvatartás:
Hétfőtől péntekig: 05:30-20:00
szombaton: 05:30-16:00
vasárnap: 07:00-19:00
Megjegyzés: Ebédidő: 11:40-12:20

Úgyhogy ez a post szerintem egy kicsit felesleges.
Maximum ország-világ megismeri, hogy milyan átlagparaszt idióták vannak mo-n...
Ez az a tipikus, aki bármi történik leordítja pl a kalauz fejét, de fordított szerepkörben ő lenne felháborodva hogy miért anyáznak neki.
Szánalmas.

Adani 2010.06.07. 17:23:25

Ez igen, de miért nem mondja a direktes ( a feléig hallgattam meg eddig), h szálljon fel a vonatra és vegyen ott.

A telefonáló meg kicsit belelovalta magát a dologba. Jól kidühöngte magát.

A Gyula 2010.06.07. 19:43:48

@Adani: "miért nem mondja a direktes ( a feléig hallgattam meg eddig), h szálljon fel a vonatra és vegyen ott" - Mert ostoba és eszébe se jut ez a megoldás.

Nálam is szállt már fel utas Győrben IC 922-esre hétvégén Aradra kívánt utazni. Adtam neki Győr - Curtici Gr. NRT teljesárú felnőtt menetjegyet, pótdíjmentesen + IC pótjegyet (Győr - Keleti közé) + 500 Ft pótdíjjal (mert az IC pótjegyet meg tudta volna venni Győrben). Kifizette és kész.

A Gyula 2010.06.07. 19:54:59

@A Gyula: A telefonáló esetében adott volna a jegyvizsgáló Győrtől Hegyeshalom Gr.-ig NRT jegyet, Hegyeshalom Gr.-től meg csatlakozóban kiadta volna az osztrák kalauz Münchenig.

A Gyula 2010.06.07. 20:56:41

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: Így van. Adtam már ki menetjegyet és pótjegyet is pótdíjmentesen üzemirányító szóbeli engedélye alapján, mivel az utasok egyöntetűen állították, hogy nem volt a pénztár nyitva.

chachi 2010.06.08. 19:36:00

Az érezhető a hangfelvételből,hogy a MÁV-DIREKT alkalmazottja részt vett valamilyen szintű konfliktuskezelési tréningen,de az is hallható,hogy semmi konkrét és érdemleges felvilágosítást nem tudott nyújtani.

rickyramirez 2010.06.08. 20:38:02

Ha nem volt nyitva pénztár, akkor nyilván fel lehet szállni a vonatra jegy nélkül, és ott megveheti, ahogyan korábban azt már írták. A kérdés tehát az, hogy - ha már az utas nem tájékozódott a pénztár zárva tartásáról - ez neki miért nem jutott eszébe? Miért nem jutott eszébe az, hogy megkérdezze pl. a beérkező vonat személyzetét, hogy megteheti-e ezt? Ezért vannak. És az ügyintéző miért nem utalt erre, pedig neki ismernie kell(ene) az erre vonatkozó szabályokat, hiszen azért ül ott többek között?
Viszont azt nagyon rossz dolognak tartom, ha a MÁV-Direktnél olyan szabályok vannak, hogy az ilyen elképesztő trágárságok egész sorozatát mondó személyt (hölgynek semmiképpen sem nevezném, tapló parasztnak annál inkább, mert azért lehet, hogy gondja van, lehet, hogy igaza is van, de így akkor se beszéljen) kötelesek végighallgatni. Nem létezik, hogy ez legyen a szabály! Nagyon sajnálom az ügyintézőt egyébként, mert más ezt meghallgatni kívülállóként (persze így is szörnyű), és megint más úgy, hogy "élőben" mondják az embernek.

chachi 2010.06.08. 20:57:56

@rickyramirez:
Volt már külön poszt is erről a Miskolcon működő,T-csoport által üzemeltetett cégről.Panaszkodott is több alkalmazottjuk,hogy nincsenek rendesen felkészítve.
süti beállítások módosítása